in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-28-2010 2:10 PM by LeondeKock. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-12-2010 6:42 AM

    Kuren van de Beocom 2

    Ik heb wat problemen mnet de Beocom 2. Ik gebruik deze handset in combinatie met de Beocom 6000 en dat gaat over het algemeen goed. Verder gaan de gesprekken over het internet.

    Nu kom ik regelmatig beneden en zie dan het display opgelicht. Normaal is het knipperen als hij meldt dat er een ooproep gemist is. Nu bramdt het disply continu en er staat de melding"informatie". Bij bevestiging geeft hij altijd aan dat de accu geleden moet worden. Verder functioneert hij wel.

    Verder komt hij niet uit de stand "informatie" in plaats van de het weergeven de klok.

    Daarnaast gebeurt het regelmatig dat gedurende een gesprek er delen van de het gesprek wegvallen, zodat er eigenlijk geen gesprek mogelijk is.

    Vragen: 1. Is er bij iemand bekend of er vervangende accus zijn en dat dit normaal is?

                 2. Moet ik iets aan instellingen wijzigen om over het net te communiceren?

                 3.

  • 09-12-2010 2:07 PM In reply to

    Re: Kuren van de Beocom 2

    Hallo ik heb dezelfde opstelling en na een tijdje kreeg ik dezelfde klacht met mijn beocom 2 

    ik heb hem retour gegeven en kreeg hem na een tijdje terug en men zei de accu is gewisseld 

    Ongeveer na 1 jaar kreeg ik weer dezelfde klacht en het hele handset is toen omgeruild .

    Nadat de garantie afgelopen was kreeg ik weer dezelfde klacht ik heb het nu nog regelmatig als er dan informatie staat en dan accu opladen dan leg ik het handset van de lader af en na enige tijd is alles weer normaal .

    Met bellen en de ontvangst heb ik nooit problemen gehad enkel met de accu 

    grt cvb

  • 09-14-2010 1:26 PM In reply to

    Re: Kuren van de Beocom 2

    Het vervolg. Als ik nu de telefoon bekijk zegt hij nog steeds"informatie". Druk ik op OK komt er een melding "Geen contact met de basis". Bij mij is dat de Beoline met Beocom 6000 handset. De volgende melding is "Handset niet geregistreed" en daarna de vraag "Handset registreren?". Dit bevestig ik dan en dan komt het verlossende"Wachten".

    En dit doe ik dan tot ik een ons weeg, maar geen resultaat.

    Het display blijft goed functioneren, dus of dit nu een accuprobleem is betwijfel ik.

  • 09-16-2010 1:28 PM In reply to

    Re: Kuren van de Beocom 2

    hallo 

    geen idee ik had alleen bovenstaande klacht 

    grt cvb

  • 09-28-2010 2:10 PM In reply to

    Re: Kuren van de Beocom 2

    Het probleem is opgelost. Omdat de Beocom2 de Beocom 6000 als basisstation gebruikt moest ik daar ook de oplossing zoeken. De oproeptoets op de Beocom 6000 dient ook als resettoets, als je hem langer ingedrukt houd. Dit heb ik gedaan en toen kon de Beocom2 zichzelf wel aanmelden. Met dank aan personeel van Expert Ermelo, die met deze oplossing kwam.

Page 1 of 1 (5 items)