in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-07-2010 1:28 PM by koning. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-02-2010 3:12 PM

    Beovision 8-40 icm ziggo"s ci+cam module

    dag forum bezoekers..is er iemand die de ci+cam module in de Bv-8 werkend heeft gekregen?ik zelf heb de module afgelopen vrijdag gekocht en na vanalles geprobeerd te hebben ben ik er tot op heden nog niet in geslaagd.ook heb ik contact met ziggo zelf gehad voor wat technische ondersteuning maar ben niet verder gekomen.alle zenders zijn gevonden maar de tv geeft alleen ned1 en het ziggo kanaal door,het lijkt alsof de andere zenders geblokkeerd worden?heb ik soms een verkeerde module??ps de smartcard is geactiveerd want hij doet het wel in mijn humax decoder.WIE WEET RAAD???

  • 09-04-2010 6:26 AM In reply to

    • GijsV
    • Not Ranked
    • Joined on 05-11-2010
    • Posts 5
    • Bronze Member

    Re: Beovision 8-40 icm ziggo"s ci+cam module

    Voor zover ik weet ondersteund nog geen enkele B&O TV de CI+ interface die Ziggo gebruikt. Wellicht kan een dealer uitkomst bieden of dit in de toekomst wel het geval zal zijn. Hopelijk is dit mogelijk dmv een software update.

     

    Mochten mensen hier meer over weten dan ben ik ook erg benieuwd.

    Filed under: , , ,
  • 09-04-2010 12:26 PM In reply to

    Re: Beovision 8-40 icm ziggo"s ci+cam module

    Het zal vrijwel zeker niet met een software update te maken zijn. Bij andere merken is het nog altijd het geval geweest dat de TV vervangen moest worden. Misschien voor b&o tv's vervanging van de dvb-module.

    Met een Alphacrypt CAM zou het wel moeten werken.

  • 09-04-2010 7:16 PM In reply to

    Re: Beovision 8-40 icm ziggo"s ci+cam module

    johant:

    dag forum bezoekers..is er iemand die de ci+cam module in de Bv-8 werkend heeft gekregen?ik zelf heb de module afgelopen vrijdag gekocht en na vanalles geprobeerd te hebben ben ik er tot op heden nog niet in geslaagd.ook heb ik contact met ziggo zelf gehad voor wat technische ondersteuning maar ben niet verder gekomen.alle zenders zijn gevonden maar de tv geeft alleen ned1 en het ziggo kanaal door,het lijkt alsof de andere zenders geblokkeerd worden?heb ik soms een verkeerde module??ps de smartcard is geactiveerd want hij doet het wel in mijn humax decoder.WIE WEET RAAD???

     

    Waarom niet een humax/dreambox?

    Wat vind jij nou het voordeel van zo'n kaart.

  • 09-07-2010 11:47 AM In reply to

    Re: Beovision 8-40 icm ziggo"s ci+cam module

    ik zou de module graag willen gebruiken omdat ik last heb van het iritante plop geluid bij het zappen.dus waarom niet de module gebruiken die er in zit dacht ik??maar helaas ging die vlieger niet op blijkt achteraf.ik heb de humax decoder nu met YPbPr aangesloten maar je levert dan toch wat aan beeld kwalitijd in,maar het geplop is weg.mischien kan iemand me verder helpen om toch de hdmi aan te sluiten en het geplop weg te krijgen?

  • 09-07-2010 12:17 PM In reply to

    • Teletom
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 05-09-2007
    • the Netherlands
    • Posts 111
    • Gold Member

    Re: Beovision 8-40 icm ziggo"s ci+cam module

    Ik heb met de combinatie BV8-40 en de Humax decoder al anderhalf jaar precies hetzelfde probleem: 3 plop geluiden bij elke zap! Tot dusver heb ik de oplossing nog niet kunnen vinden.  

  • 09-07-2010 1:28 PM In reply to

    Re: Beovision 8-40 icm ziggo"s ci+cam module

    anderhalf jaar?

    Heeft jou dealer dit niet voorgelegt bij B&O.

    Andere decoder ook al eens geprobeerd??

Page 1 of 1 (7 items)