in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-02-2010 2:42 AM by sq2002. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-31-2010 8:02 AM

    BV10 met UPC HD-DVR box

    Hallo,

     

    Ik heb 2 vragen :

    1) De UPC box in andere ruimte en bedien hem via BEO5. Ik zet hem aan door op DTV te drukkken op de BEO5. Als ik nu de tv uitdoe met de uit-knop (rode stip) op de BEO5, dan gaat tv op standby maar de upc-box blijft gewoon aan staan. Is er een mogelijkheid om dit te koppelen als hij in de DTV stand staat ? Dus dat beide (tv + upc) tegelijk op standby gaan ?

     

    2) Je kunt in de UPC-box de tv instellen. Hij staat standaard op 4:3 en 720p, maar alle uitzendingen worden gewoon breedbeeld en op HD weergegeven. Corrigeert de BV10 dit zelf of staat de box daadwerkelijk verkeerd ingesteld ?

     

    Alvast bedankt en sorry als ik "domme" vragen stel.

     

  • 08-31-2010 2:22 PM In reply to

    Re: BV10 met UPC HD-DVR box

    Punt 1)

    In je tv menu bij de decoders " stb uit volg tv " aan klikken ......

     

  • 08-31-2010 2:52 PM In reply to

    Re: BV10 met UPC HD-DVR box

    punt 1: dus in DTV stand, klik ik op menu, maar ik zie geen decoders staan. Waarschijnlijk zit ik in een fout menu ?

  • 08-31-2010 3:55 PM In reply to

    Re: BV10 met UPC HD-DVR box

    1) Met 1x menu zie je alleen de overlay, druk nogmaals menu en je zit in het menu van de tv. Ga naar overige instellingen, aansluitingen (zoiets dacht ik) en selecteer door bij je DTV. Je komt dan vanzelf bij de dialoog die Harley bedoeld.

    2) Die instellingen moet je veranderen in 16:9. Kans is groot anders dat bij sommige films de ondertitels gaan verdwijnen.

  • 09-02-2010 2:42 AM In reply to

    Re: BV10 met UPC HD-DVR box

    1) Dit is gelukt. Als ik nu de TV op standby zet, volgt de UPC-box en gaat daarna ook op standby. Hartelijk dank voor de tip !

    2) Ik heb de instelling in UPC-box (met HD abonnement en DVR) verandert in 16:9 maar zie op geen enkel kanaal verandering (slechter of beter). Er staat ook nog iets over de resolutie : Hij staat nu op 720p. Als ik die op 1080 zet, zie ik ook geen enkele verandering. Terwijl de HD kanalen volgens mij wel goed worden weergegeven.

    Kan het zijn dat de BV10-46 alles overruled en zelf de juiste instelling neemt ?

Page 1 of 1 (5 items)