Hallo,
als ik via mijn humax 5050c naar TV kijk, dan valt het beeld mij tegen. Met name als ik naar beweging kijk. Bijvoorbeeld een gezicht is bijzonder scherp in beeld maar als het dan gaat bewegen, dan lijkt het als even de kleuren uit het gezicht trekken. Je krijgt dan als het ware spookgezichten. Ik heb de humax op advies van mijn dealer op 720p gezet. (Stond eerst op automatisch) Dit heeft niet geholpen. Ook de andere instellingen gaven geen verbetering.
Kijk ik bv via mijn Netgear EVA 9000 naar de zelfde serie (maar dan gedownload via internet) dan is het beeld perfect. Ook is het beeld perfect via de ingebouwde BR speler. Ook als ik een in kwaliteit wat mindere film download, geeft het niet die problemen als genoemd bij de Humax.
Ik ben benieuwd of andere leden van het forum hier ook last van hebben. Volgende vraag is: kan het aan de humax liggen(Omdat via de andere apparaten het beeld wel perfect is) of zou het ook aan Ziggo kunnen liggen. Volgens Ziggo zelf niet. Ze zijn bij mij thuis langs geweest en hebben de boel opgemeten. Er is voldoende signaal.
Ik hoor graag van jullie. (liefst natuurlijk met een oplossing)
Louis.