in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-29-2010 6:10 AM by Paulus. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-23-2010 3:24 PM

    BS 5 externe harde schijf

    kan je een externe hardeschijf met muziek aan je BS 5 koppelen en dan alles overzetten( zo ja wie weet hoe)

    of moet dat via je pc.

     

    wat is het makkelijkste

  • 08-23-2010 4:23 PM In reply to

    Re: BS 5 externe harde schijf

    Ja hoor, dat lukt best.

    Gewoon een externe via USB aansluiten op de BM5 en tevens een toetsenbord(niet perse nodig, maar wel) een muis.

    Vervolgens ga je via het service menu naar de windows desktop en kun je via verkenner de muziek files van de data partitie kopieren naar de externe schijf.

    Je kan ook eenmalig Teamviewer installeren (bijzonder eenvoudig) middels een USB stick op de BM5. Dan kun je de BM5 op afstand beheren zonder dat er een toetsenbord, muis of scherm aan hoeft te zitten/spelen.

    Dat laatste is alleen handig als je al een beetje je weg kan vinden binnen het pc gebeuren.

  • 08-24-2010 3:02 PM In reply to

    Re: BS 5 externe harde schijf

    beste Beobuddy.

     

    hoe kom ik in het service menu zodat ik naar de windows desktop kan.

    muis heb ik wel aan hij beweegt via pc-web

  • 08-28-2010 5:46 PM In reply to

    Re: BS 5 externe harde schijf

    Als je de BS 5 ook gebruikt, gaat dat dmv een paar keer pijltje links en rechts en dergelijke. Ik weet dat net meer precies, zou ik moeten opzoeken.

     

    Als je alleen de BM5 hebt en het menu in beeld krijgt van je tv, dan kun je via het setupmenu (hoofdmenu, 0, 9) en dan 0 0 go. Dan "klapt" het menu uit en kun je in de servicemodus komen. Dat is dan de windows desktop.

  • 08-29-2010 6:10 AM In reply to

    Re: BS 5 externe harde schijf

    Beste Beobuddy,

    ik heb wat zitten spitten op de site, man man wat weet jij veel van B&O en hoe alles werkt enzo. echt niet normaal.

    Inmiddels er achter hoe het moet: modus-instellingen en dan rechter pijl, linker pijl,rechter pijl ,linker pijl,en dan go.

    dan ben je in het service menu verder stelde het niets voor

Page 1 of 1 (5 items)