in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-18-2010 6:38 PM by amvanelten. 11 replies.
Page 1 of 1 (12 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-21-2010 7:39 AM

    beo-5

    Wat zijn jullie ervaringen met een beo-5

    is het handig/praktisch.

    Kun je vlekkeloos dreambox etc mee bedienen??

  • 08-21-2010 7:52 AM In reply to

    Re: beo-5

    Zeer zeker handig , overzichtelijke menu´s en prettig in gebruik! mits de Beo5 goed is geprogrammeerd natuurlijk

  • 08-21-2010 7:58 AM In reply to

    Re: beo-5

    Is het programmeren zelf ook goed te doen,of moet je dan echt naar de dealer.

  • 08-21-2010 8:25 AM In reply to

    Re: beo-5

    Ik heb geen ervaring met dreambox maar ik neem aan van wel de Beo5 maakt via de 4000 codes die in je B&O tv staan contact en geeft op die manier de signalen door. Als de codes van de dreambox niet in de TV staan kunt u die er bij een dealer in laten zetten.

    Voor de rest vind ik de Beo5 perfect werken, werk er nou zon 8 maanden mee!

     edit: voor het programmeren zult u ook bij de dealer moeten zijn.

  • 08-21-2010 8:38 AM In reply to

    Re: beo-5

    Dus het werkt via de codes van de tv.

    Aha...nu snap ik het.

    ze hebben hier op de forum ook een aparte Topic van de beo-5 zag ik.

    Ga ff verder lezen,

    Bedankt voor je reactie Sean192

  • 08-21-2010 8:53 AM In reply to

    Re: beo-5

    Geen probleem, blij dat ik kan helpen prettig weekend

  • 08-21-2010 2:24 PM In reply to

    Re: beo-5

    koning:

    Dus het werkt via de codes van de tv.

     

    De beo5 maakt bij mijn weten in het beginsel gewoon gebruik van de aanwezige PUC of STB-C tabel die in je tv zit.

    De beo5 maakt gebruik van diverse zones en mede daardoor is het de dealer die de Beo5 voor je programmeert.