in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 06-28-2007 6:38 AM by Bingo. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-27-2007 7:12 AM

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Is dit de nieuwe belemmering van Beoworld ?

Ik wou net een post plaatsen toen ik ineens deze melding kreeg: 

"Post Pending Moderation You have posted to a forum that requires a moderator to approve posts before they are publicly available.

If the administrator has configured this forum to support email notifications you will receive an email when your post is either approved or denied (if you have emails enabled in your profile).

Return to the BeoWorld Dutch forum"

Is dit een tijdelijke fout in de site of wordt er vanaf nu gecontroleerd op wat men typt Tongue Tied

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 06-27-2007 8:08 AM In reply to

• Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

Re: Is dit de nieuwe belemmering van Beoworld ?

Geen probleem, ik was al bang dat het een foutje in de site was waardoor ik niet meer kon reageren, maar dit is gelukkig niet het geval Smile

We Can't Get Enough B&O Stuff...

• 06-27-2007 8:22 AM In reply to

eduard:

Er is bij deze site gekozen om als er een bepaald woord toegepast wordt deze eerst te laten bekijken door een moderator. Waarom? Omdat er in het verleden veel woorden gebruikt werden die kwetsend waren voor anderen, en wij proberen dit natuurlijk te voorkomen. 

Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik zelf niet begrijp waarom post eerst gecontroleerd moest worden, zie geen problemen, geen fouten, helemaal niets!!

Ik bied bij deze ook mijn excuus aan en zal dit probleem (aan onze kant)  ook met de andere moderators op zien te lossen..

Het gebeurd dus vaker; zojuist ook mijn respons uitsluitend via controle een moderator te plaatsen..............stond ook niets vreemds in m.i. staat de controle wat te "streng".....Confused

Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 06-27-2007 11:14 AM In reply to

Ik heb die tekst ook al eens voorbij zien komen. Dus zal ook wel een bedenkelijk woorden hebben gebruikt in mijn tekst :-)
  • 06-27-2007 12:26 PM In reply to

Bingo:
    Ik heb die tekst ook al eens voorbij zien komen. Dus zal ook wel een bedenkelijk woorden hebben gebruikt in mijn tekst :-)

Ik denk dat er bij in jouw post iets gestaan heeft in de trend van " B&O is te duur " Big Smile

• 06-28-2007 6:38 AM In reply to

Super Angry
Page 1 of 1 (7 items)