in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-14-2010 3:55 AM by ligth011. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-10-2010 9:19 AM

    DVD-controller

    Beste mede-forum genoten,

    Ik maak al een tijd gebruik van een dvd controller en een Philps-Machline dvd speler.

    De dvd speler wil ik vervangen voor een Blu-ray speler.

    Welke is hiervoor het best geschikt?

    B.v.d.

  • 08-13-2010 12:13 PM In reply to

    Re: DVD-controller

    Via mijn dealer in Houten kreeg ik als tip de Sony BDP serie mee. Heb zelf de BDP s570 en die werkt prima op mijn BV10, ben geen video- of audiofiel, maar heb niet te klagen over beeld en geluid. Je kan ook heel makkelijk blu rays via .mkv files op een usb stick afspelen (scheelt weer discjes branden) en via wifi you tuben, of (is voorgeprogrammeerd) laatste journaal kijken. tot slot is ie qua formaat klein...

  • 08-14-2010 2:24 AM In reply to

    Re: DVD-controller

    hallo 

    ik had ook een philips op een dvd controller 

    heb nu een samsung bluray maar heb de dvd controller moeten vervangen voor een andere chip in de tv waar de samsung instaat aangezien de dvd controller verouderd is en niet meer geupdated word en er dus geen bluray op aangesloten kon worden .

    bij de bv 10 speelt dit probleem niet aangezien die via de puc codes werkt en geen dvd controller nodig heeft aan de vorige post heb je dus niets 

    grt cvb

  • 08-14-2010 3:55 AM In reply to

    Re: DVD-controller

    of een ps3 dan heb je blu ray en computer(mediacenter)

Page 1 of 1 (4 items)