in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-01-2010 2:40 PM by koning. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-10-2010 6:40 AM

    BV8-40 en spontaan geluid van ventilatoren/wie heeft afbeelding van achterkant bv8-40???

    En ja, hoor. Gister was het zover. In diverse forums is dit al ter sprake gekomen, echter ik heb nooit de oplossing gelezen.

    De 2 ventilatoren hoor ik normaal gesproken als ik luister aan de achterkant van bv8-40. Voor de tv en zeker op kijkafstand had ik hier geen last van. Gister had ik een tijd muziek gespeeld vanaf apple tv en bij omschakelen naar DTV hoorde ik tijdens de stilte op 1 mtr afstand dat ventilatoren behoorlijk aan het werk waren (althans hier leek het om). In menu zag ik dat het ongeveer 2100 omwentelingen deed bij een temperatuur van 42 graden. Overigens, vanmorgen gaf het 45 graden maar was het weer geruisloos. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Ik heb nog niet het geduld gehad om te luisteren of het geluid vanzelf weg ebt.

    2 Maanden nadat ik mijn tv kreeg (1 jaar geleden) kwam er ook een (ander) storend geluid uit. Eerst dacht de dealer dat het de ventilatoren waren maar bleek een chip te zijn. Dit geluid is echter anders.

  • 08-18-2010 12:25 PM In reply to

    Re: BV8-40 en spontaan geluid van ventilatoren

    En nu begin ik te twijfelen of het wel de ventilatoren zijn. Weet iemand hoe ik aan een afbeelding kom van de achterkant van de bv 8-40??

    Misschien kan ik dan herleiden wat het zou kunnen zijn.

  • 08-18-2010 12:58 PM In reply to

    Re: BV8-40 en spontaan geluid van ventilatoren

    Whistle

    Zwaan:

    En nu begin ik te twijfelen of het wel de ventilatoren zijn. Weet iemand hoe ik aan een afbeelding kom van de achterkant van de bv 8-40??

    Los halen en een foto maken ...... Whistle

  • 08-19-2010 8:30 AM In reply to

    Re: BV8-40 en spontaan geluid van ventilatoren/wie heeft afbeelding van achterkant bv8-40???

    Hoi,

    heb hetzelfde probleem, BV8-40 met wall bracket , lawaaierige ventilatoren en bij laag volume wordt ik er gek van. De dealer heeft het toestel komen halen en er nieuwe ingestoken en ja............... zelfde probleem!!!!

    Mijn broer heeft hetzelfde toestel maar los op de kast staan en die blijkt er geen last van te hebben.

    Bij B&O hebben ze er "zogezegd" geen meldingen van binnen gehad Angry

    Wim.

  • 08-19-2010 12:28 PM In reply to

    Re: BV8-40 en spontaan geluid van ventilatoren/wie heeft afbeelding van achterkant bv8-40???

    Gewoon weer de dealer bellen......zit niks anders op.Sad

  • 09-01-2010 2:40 PM In reply to

    Re: BV8-40 en spontaan geluid van ventilatoren/wie heeft afbeelding van achterkant bv8-40???

    op de general forum schrijven ze over een Sw update voor dit toestel.

     

Page 1 of 1 (6 items)