UPC kondigde vandaag ook de introductie van de Digitale TV module (CI+) aan. Dit is een insteekkaart voor de TV, gebaseerd op het CI+ protocol (Common Interface Plus). Hiermee kunnen klanten genieten van de voordelen van digitale televisie zonder extra apparatuur, afstandsbedieningen of kabels. Deze module biedt ook uitkomst voor digitaal TV kijken via een tweede TV toestel in huis. De CI+ module wordt nog dit jaar op de markt gebracht. Dan wordt ook meer bekend over de prijsstelling, het zenderpakket en de distributie. De CI+ module zal, net als de huidige Mediaboxen bij UPC, in een huurmodel worden aangeboden.
Zit deze standaard in de BV8-40????
In de huidige omschrijving van de BV-40 staat picture in picture. Ik heb dit volgens mij niet. Is dit alleen mogelijk met update??
Gisteren nwe decoder (cisco) ontvangen van UPC. Tijdens plaatsen gaf monteur aan dat decoder fout was aangesloten. Nl. met HDMI en scart. De scart heb ik nodig om teletekst te ontvangen. Wie krijgt wel teletekst maar gebruikt geen scart?? Ga je dan naar teletekst via menu en dan vervolgens optie 6 (teletekst) of via knop text op beo4