in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-06-2012 12:42 PM by Zwaan. 118 replies.
Page 5 of 5 (119 items) < Previous 1 2 3 4 5
Sort Posts: Previous Next
  • 12-05-2011 3:44 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Zwaan:

    icoontje is wel zwart. en zie in verkenner wel de bm-share incl. ip adres

    test:

    in W7 klik op windows knop (li-onder); type cmd in vak met Prog....etc; je krijgt een dos venster; type: ping ip_adres (zie in jouw bericht)

    worden alle verzonden pakketten ontvangen?

    NB: bij W xp kies Start-knop en kies uitvoeren (rest hetzelfde)

     


  • 12-08-2011 8:23 AM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    covers toevoegen gaat prima.

    Alleen nu heb ik op een mp3 geen nummerinfo: staat bv. alleen track 1, track 2. Hoe krijg ik deze gegevens erbij?? Is dat mogelijk??

    Ik werk nu met MP3tag v. 2.49a

  • 12-08-2011 11:13 AM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Zwaan:

    covers toevoegen gaat prima.

    Alleen nu heb ik op een mp3 geen nummerinfo: staat bv. alleen track 1, track 2. Hoe krijg ik deze gegevens erbij?? Is dat mogelijk??

    Ik werk nu met MP3tag v. 2.49a

    open de directory met de bestanden

    kies/selecter de bestanden

    ga naar Tagbronnen - Amazon.com (of 1 van de ander)

    Voer de Albumtitel in - Volgende

    Kies een de juiste Album/Artiest - OK


  • 12-09-2011 1:34 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Aan alle beofriends die suggesties, opmerkingen, mogelijke oplossingen hadden.

    TD is gister geweest. Heeft bm5 omgeruild. Maar ook de USB-kabel. Na nameten bleek dat deze 10 meter was aan één stuk. Nu hebben ze een 2x4,5mtr kabel geplaatste met repeater. Werkt nu super. Alleen een goede inrichting van bm kost een hoop tijd. bv. tags erbij zoeken en covers. Hierbij ben ik ook prima geholpen. Zie topic Ripper.

  • 12-09-2011 1:41 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Kost een hoop tijd....weet er alles van.

    monniken werk is het,maar als het uit eindelijk erin staat is het super en heb je er een hoop plezier van.

  • 12-11-2011 2:19 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Ik heb nog ff een vraag. Heb ik materiaal op de bm gezet vanaf mp3 materiaal. Krijg ik alleen maar track 1, track 2 etc. te zien.

    Hoe krijg ik via mp3tag de juiste titelnamen erbij??

  • 12-11-2011 2:41 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    ff terug scrollenYes -  thumbs up

    Niet meer nodig beobuddy heeft het weer opnieuw geplaatst.Smile

  • 12-11-2011 2:51 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Als je het handmatig wilt doen, dan kun je de muisaanwijzer in het betreffende veld zetten (bijvoorbeeld het titelveld).

    Nadat je de juiste titel hebt ingevuld, dan druk je op enter. Je gaat dan gelijk naar de volgende titel van de volgende track.

    Je kan de sortering aanpassen door op de betreffende balk te klikken bovenaan.

    Als je met Cntrl A alle tracks selecteert, kun je van al die tracks in een keer de artiestennaam en/of albumnaam etc aanpassen. Dat doe je dan door aan de linkerkant dat dan in te vullen.

    Je kan ook werken met de shift toets. Selecteer eerst 1 track, druk op de shift toets en selecteer de volgende. Alle tussenliggende tracks worden dan ook geselecteerd.

     

     


  • 12-12-2011 6:59 AM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Koning en Beobuddy,

    Dat handmatig werkt prima, hoor. Maar kun je die tracks met track 1, track 2 niet automatisch laten vullen vanuit een internetdatabase??

    Als album en artiest bekend zijn dan moet dat toch mogelijk zijn. Om alles handmatig aan te passen.........mhhhhh

  • 12-12-2011 11:49 AM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    en, .....hoe krijg ik een mp4 met codec mpeg4 aac, i-tunes afspeelbaar???

  • 12-12-2011 1:08 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    en,....kan het zijn dat ik meer "bas" heb als ik mijn geripte cd afspeel via bm5 ten opzichte van mijn gewone blue-ray speler??

     

  • 12-12-2011 1:25 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Zwaan:

    en, .....hoe krijg ik een mp4 met codec mpeg4 aac, i-tunes afspeelbaar???

    als het aac files zijn hernoem ze naar m4a of m4b dan zal iTunes ze afspelen. mp4 worden vaak als quicktime herkent


  • 12-12-2011 2:01 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    ik wil ze niet via i-tunes afspelen. Juist de i-tunes bestanden via bm5

  • 12-12-2011 3:15 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Zwaan:

    ik wil ze niet via i-tunes afspelen. Juist de i-tunes bestanden via bm5

    de bestanden naar de BM5 kopieeren!

    Apple lossless wordt niet ondersteunt de overige AAC formaten wel


  • 12-12-2011 3:45 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    en mp4??? wat is dat nu voor bestand???

  • 12-12-2011 4:45 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Je bent wat dingen door elkaar aan het halen. Mp4 is een videobestand, wat niet van toepassing is op je BS5.

    Zwaan:

    en,....kan het zijn dat ik meer "bas" heb als ik mijn geripte cd afspeel via bm5 ten opzichte van mijn gewone blue-ray speler??

    Waarschijnlijk speel je een CD in videomodus, met 3 (of 5) speakers. Dat klinkt nergens naar.

    In audiomodus met 2 (of 4) speakers krijg je weer hetzelfde geluid.

     

  • 12-16-2011 11:36 AM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Ik heb Santana (shazam) geript. Nu komt deze op de bs5 bij selecteren van "hoezen" onder Various artists.

    Dit komt uiteraard omdat er een paar gastartiesten opstaan. Hoe kan ik ervoor zorgen dat Santana onder de "S" komt te staan, maar dat ik onder de coverafbeelding (grootste afbeelding) de namen van de artiesten zie.

    Ik heb nl. geprobeerd om "various artists" te wijzigen in de echte artiest, nl. Santana.

    Covers: hieronder staan de artiesten netjes op alfabet.

    Artiesten: spreekt voor zich: de artiest, onderverdeeld in bv een meewerkende artiest

    Albums: vind ik niet handig omdat dit op alfabet is van de titel van het album. ( of zelf albumnaam aanpassen in bv. "Santana, Shazam"); dan kun je wel op album alfabet kijken.

    graag suggesties hoe jullie omgaan met het organiseren van de database.

    graag suggesties.

     

  • 12-16-2011 11:58 AM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    mooi zou zijn als je iets met "albumartiest" kunt doen op de bs5. Maar albumartiest is niet gedefinieerd op display van bs5.

    Nog even over mijn vorige topic. als ik dus "various artists" wijzig in de echte artiest, dan zie je niet meer onder de grote cover wie de meewerkend artiest is geweest. Dit vind ik soms wel leuk om te weten wie er meespeelt.

  • 01-06-2012 12:42 PM In reply to

    Re: Beomaster 5 en Beosound 5

    Hoe kan ik de resolutie aanpassen v.w.b. foto's???

Page 5 of 5 (119 items) < Previous 1 2 3 4 5