in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 07-25-2010 4:28 PM by HarleyD. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-22-2010 8:53 AM

Beovision MX 8000 te koop - advies gevraagd

Hoi iedereen,  ik heb thuis (zijnde Oostende, Belgie) nog een Beovision MX8000 staan, in hele goeie toestand met manual en afstandsbedienining incluis.  Het heeft mij trouw gediend al die jaren, maar nu is de tijd aangekomen om het te verkopen.

Kan er mij iemand tips geven hoe en waar ik dit best doe? Is dit forum ervoor geschikt, toch beter ebay of andere publieke sites?  Welke informatie zet ik er best bij op?  Hoeveel kan ik hier realistisch gezien voor verwachten? etc

Daarnaast heb ik ook nog een BeoSound 1 staan, maar dat komt daarna dan wel. ^^

alle informatie is welkom!  alvast bedankt

Sam

• 07-22-2010 10:25 AM In reply to

Re: Beovision MX 8000 te koop - advies gevraagd

Op marktplaats worden ze te kust en te keur aangeboden.

Ik denk dat je er niet meer voor krijgt dan 100 euro als ze hem al willen hebben.

• 07-22-2010 12:56 PM In reply to

Hmm, net ff gecheckt. Kon er 1 vinden...

Zijn wel wat meer waard dan 100 euro hoor. Mij in ieder geval wel.

• 07-22-2010 3:07 PM In reply to

Hij is absoluut meer waard.

Maar de mensen leggen het geld nu eerder bij de Plasma/Lcd

Ik had een mx7000 erop staan daar was het hoogste bod 75 euro op.

Dat kost alleen de verpakking alBig Smile

• 07-22-2010 4:32 PM In reply to

Het verkopen op Marktplaats is niet eenvoudig, al helemaal niet met beeldbuistoestellen. Maar je moet er geen haast mee hebben, en regelmatig de advertentie weer bovenaan de rubriek zetten. Je moet er net een liefhebber voor vinden. En op dit moment is het al helemaal moeilijk, want met dit warme weer in de vakantieperiode verkoop je geen enkele TV snel. 

Het toestel is inderdaad meer waard dan €100,--, dat is alleen de afstandsbediening al waard. Het maakt natuurlijk ook verschil of het de standaarduitvoering is of dat er extra's in zitten, zoals een ML module, Set Top Box Controller, RF modulator en/of Surround module.

• 07-25-2010 4:28 PM In reply to

Uiteraard is de tv meer waard als 100,- euro ....maar probeer het maar te vangen ...buiten het feit dat het een beeldbuis toestel is , is het ook nog eens geen breedbeeld ......

Verder aan fantastisch toestel .......

Page 1 of 1 (6 items)