in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-10-2010 7:44 AM by HarleyD. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 04-09-2010 11:22 AM

    • 8000
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 02-27-2010
    • Posts 50
    • Bronze Member

    Probleem Unotech dimmers.

    Hallo,

    Ik heb 3 nieuwe Unotech UnoDim300/LCR  dimmers bij de dealer gekocht. Dit is de vervanger van de LC2. Als de dimmers enige tijd aanstaan dan gaan de lampen heel snel aan en uit. Het rode ledje op de dimmer twinkelt dan ook. Soms dan gaan 2 lampen precies gelijk aan en uit. Ik heb het meteen bij mijn dealer gemeld en de dealer heeft alle dimmers opnieuw laten vervangen. Nu heb ik nieuwe dimmers en doet zich hetzelfde probleem weer voor. Ik heb ook LC2's gehad en met deze had ik geen enkel probleem.

    Heeft iemand hetzelfde probleem? Of kunnen andere producten van B&O storen op de dimmers?

     

    MvG.

     

     

     

  • 04-09-2010 1:05 PM In reply to

    • beoblok
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 03-19-2008
    • Finland
    • Posts 80
    • Bronze Member

    Re: Probleem Unotech dimmers.

    Staat er misschien een plasma TV in de buurt? Sommige dimmers kunnen daar gevoelig voor zijn. Ik ben niet echt bekend met de dimmers tegenwoordig verkocht door B&O, ik dacht zelf dat dit BOSSDim was. Ik kan me niet voorstellen dat de dealer plasma gevoelige dimmers over de toonbank gaan maar het zou een oorzaak kunnen zijn.

    Maurice

     

  • 04-09-2010 1:09 PM In reply to

    • 8000
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 02-27-2010
    • Posts 50
    • Bronze Member

    Re: Probleem Unotech dimmers.

    Hallo Maurice,

    In de buurt van de dimmers staat een BeoVision 5. Ik dacht zelf ook al dat de dimmers plasma gevoelig waren net als de LC2's. Maar de dealer heeft me verteld dat deze dimmers niet plasma gevoelig zijn. Ik heb het probleem ook als de BV5 uit staat. En ook de dimmers die niet in de ruimte bij de BV5 staan hebben dit probleem.

    Bedankt voor je reactie.

     

  • 04-10-2010 7:44 AM In reply to

    Re: Probleem Unotech dimmers.

    Na het vervangen van de trafo van één van de wandlampen , doet de LC2 hier soms ook het zelfde , op het moment dat ik het licht op volle sterkte zet , knipperd deze ook één keer !

Page 1 of 1 (4 items)