in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-07-2010 5:33 PM by HarleyD. 32 replies.
Page 2 of 2 (33 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 04-06-2010 2:38 PM In reply to

    Re: BV 10-46" Binnenkort verwacht!

    Koning ik ben Interim Manager mijn handen jeuken om ze in Denemarken te gaan helpen :-) Denk dat er veel zou veranderen en dat ik weinig Deense vrienden zou overhouden aan mijn uitstapje :-)

    Dus waarschijnlijk is het beter dat ik positief kritisch probeer te blijven vanuit NL :-)

    Las trouwens op het general forum dat er weer nieuwe problemen zijn met de BV10.

     

  • 04-07-2010 7:12 AM In reply to

    Re: BV 10-46" Binnenkort verwacht!

    beoeric:

     

    Neem een ander voorbeeld in het verleden heeft iemand een BeoVision4 gekocht (50" of 65") compleet met system3. Waarom dan niet ook de 7-55 uitbrengen met alleen de monitor functie. Laat de hele ingebouwde system3 achterwegen en bied je klant de mogelijkheid hun plasma scherm te vervangen en de bestaande installatie onveranderd te houden (hiermee bedoel ik kostbare verbouwing). Dit zou een klant vriendelijke oplossing zijn je klanten te laten meegroeien met de techniek.

     

    Ik weet niet of het technisch mogelijk is om aan de BS-3 met de zelfde bekabeling een LCD BV-7-55 te hangen .......maar tis wel een feit ..... de enige reden dat ik nu geen BV-7-55 neem is de verbouwing ...heb geen zin om de muren weer te laten stucadoren enz .....

    Ik heb  het nooit zo bekeken , zou wel een super oplossing zijn !

    Bij mijn ouders wordt nu de BV-7-55 opgehangen ...ga er zo even heen om hem te bewonderen !

  • 04-07-2010 10:45 AM In reply to

    Re: BV 10-46" Binnenkort verwacht!

    HaleyD, ik bedoelde eigenlijk dat B&O een Monitor versie moet uitbrengen van de 7-55 zonder een ingebouwde BS3 en met alleen een DVI ingang. Dus het scherm van de bv4 van de muur nieuwe beugel en ophangen die 7-55 power en DVI aansluiten, klaar de rest zit in de system3.

    Oja voordat ze meelezen en het klakkeloos overnemen vergeet niet de RS232 ingang :-)

    wbt de 7-55 neem vlugzout mee dat is pas echt een mooi beeld. Komt zeker in de buurt van de plasma's. 

     

  • 04-07-2010 1:13 PM In reply to

    Re: BV 10-46" Binnenkort verwacht!

    Hij komt inderaad HEEEL dicht bij het beeld van de plasma.

    Schitterend!

  • 04-07-2010 2:36 PM In reply to

    Re: BV 10-46" Binnenkort verwacht!

    beoeric:

    HaleyD, ik bedoelde eigenlijk dat B&O een Monitor versie moet uitbrengen van de 7-55 zonder een ingebouwde BS3 en met alleen een DVI ingang. Dus het scherm van de bv4 van de muur nieuwe beugel en ophangen die 7-55 power en DVI aansluiten, klaar de rest zit in de system3.

    Oja voordat ze meelezen en het klakkeloos overnemen vergeet niet de RS232 ingang :-)

    wbt de 7-55 neem vlugzout mee dat is pas echt een mooi beeld. Komt zeker in de buurt van de plasma's. 

     

     

    Ik begreep heel goed wat je bedoelde , vroegmij alleen af of het technisch mogelijk was ....

    Zojuist even bij mijn ouders geweest en de BV-7-55 bekeken ....wat een plaatje van een tv zeg ....ben onder de indruk !

  • 04-07-2010 2:43 PM In reply to

    Re: BV 10-46" Binnenkort verwacht!

    Komt dicht bij plasma in de buurt vind je niet.

  • 04-07-2010 3:26 PM In reply to

    Re: BV 10-46" Binnenkort verwacht!

    HarleyD sorry ik dacht dat ik onduidelijk was.

    Fijn te lezen dat je ouder waarschijnlijk bijzonder tevreden zijn. We hebben hem ook TOP ding !!!!

  • 04-07-2010 5:33 PM In reply to

    Re: BV 10-46" Binnenkort verwacht!

    koning:

    Komt dicht bij plasma in de buurt vind je niet.

     

     

    Vind ik een beetje appels met peren vergelijken ....maar ben verliefd !

Page 2 of 2 (33 items) < Previous 1 2