in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 03-03-2010 7:53 PM by MihoWatashino. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-01-2010 1:30 PM

    BeoSound Ouverture

    Hallo mede forumleden,

    Ik overweeg om binnenkort een BeoSound Ouverture aan te schaffen... welk type raden jullie aan: grote of kleine Clamper?

    Ben in al in bezit van luidsprekers met ingebouwde 'versterker' deze beschikken over aansluitstekkers, (lijkt op een MIDI-kabel aansluiting) zoals op de achterzijde van de BeoSound zelf, echter de luidsprekers zijn niet van B&O... zou het mogelijk zijn om deze aan te sluiten op de Ouverture?

    heeft iemand ervaring met een soort gelijke situatie?

     

    MvG,

    Miho Watashino

     

     

  • 03-02-2010 4:40 AM In reply to

    • beoblok
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 03-19-2008
    • Finland
    • Posts 80
    • Bronze Member

    Re: BeoSound Ouverture

    Ik had voor een tijd actieve Alesis MKII's aan onze Beocenter 9500. Steve van Sounds Heavenly heeft voor ons toen de kabels gemaakt en het heeft goed gewerkt maar ik was geirriteerd met het feit dat de speakers continue aan stonden op een bepaald volume (speakers hebben eigen volume regelaar) en een "plop" gaven bij het aanzetten van het Beocenter. Mede om deze reden toch uiteindelijk Beolabs heb aangeschaft. 

     

    Groet, Maurice

  • 03-02-2010 4:51 AM In reply to

    Re: BeoSound Ouverture

    De plop tijdens het inschakelen zou je bij de ouverture niet moeten horen.

    Wanneer je een MCL2P aansluit op een BC9500 of BS4500 dan hoor je ook een inschakelplop, maar bij ouverture en MCL2P hoor je dat niet. Dus verwacht ik bij het gebruik van andere actieve speakers met de ouverture ook geen inschakelplop.

  • 03-03-2010 7:53 PM In reply to

    Re: BeoSound Ouverture

    Bedank jongens,

    voor jullie reactie ben inmiddels op avontuur met "Ouverture", + BeoLabs 2500,

    Dus het externe luidspreker compatibiliteits probleem vervalt hiermee...

     

    Bedankt!

    Smile

Page 1 of 1 (4 items)