in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-28-2010 7:19 AM by ridmaur. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-24-2010 5:35 AM

    Apple TV / Timecapsule / Beovision 10

    Ik ben van plan mijn Avant met de BS-9000 in te ruilen voor een BV-10 en wil hier een Apple TV bij kopen om mijn

    hele I-tunes collectie mee af te spelen. Nu heb ik een MacbookPro met nog maar 50 GB vrije ruimte, en zou eigenlijk de I-tunes

    bibliotheek willen overhelen naar de 1 TB Timecapsule. Ik heb nog geen ervaring met Apple TV, maar gaat dit werken ?


    Mijn vraag is : komt de hele bibliotheek op de Apple-tv te staan en wordt hij dan gesynct met de Timecapsule ? Zijn er mensen die

    hier ervaring mee hebben ? Is dit hoe het werkt, of moet het anders ? Graag zou ik wat tips en aanbevelingen ontvangen, want ik

    krijg tegengestelde berichten : de 1 zegt dat de combo Timecapsule/Apple TV gaat werken, een ander weer niet....

     

     

  • 02-24-2010 8:40 AM In reply to

    • pasen
    • Not Ranked
    • Joined on 02-03-2010
    • Posts 9
    • Bronze Member

    Re: Apple TV / Timecapsule / Beovision 10

    hoi

    ik zou een mac mini met 1 tb hrade schijf pakken veel meer mogenlijkheden zoals plex en speelt alle formaten af

     

  • 02-24-2010 10:15 AM In reply to

    Re: Apple TV / Timecapsule / Beovision 10

    Als je je iTunes bibliotheek overzet naar de Timecapsule staat het eigenlijk gewoon op een externe Disk als een back-up. Hier kun je verder niks mee.

    Als je Time machine gebruikt op je Mac zet je het ook over naar Timecapsule maar dan kun je het niet verwijderen van je Mac om ruimte op je schijf te maken omdat het dan tzt ook van je Timemachine verdwijnt.

    Verder maakt de Timemachine geen back-up van de Apple  TV.