in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-21-2010 6:18 AM by Beobuddy. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-20-2010 10:00 AM

    KPN Glasvezel TV

    Ik heb sinds kort een glasaansluiting in mijn huis en kan nu ook TV aanvragen via KPN. Ik zou graag de STB willen aansturen met mijn BV-6. Heeft iemand al ervaring met het aansturen van de KPN STB? Het betreft een Motorola VIP 1960-9DB 256.

  • 02-20-2010 10:44 AM In reply to

    Re: KPN Glasvezel TV

    Hallo Zwets,

     

    Ik zou je willen adviseren om eerst een KPN winkel binnen te lopen en te kijken of het je wel bevalt.

    Ik heb gezien hoe het in Almere werkt. Ook daar is glasvezel gebruikt i.c.m. de KPN doos.

    Om kort te zijn, het is om te huilen. De bediening is van dermate slechte kwaliteit, vooral erg traag, zodat je je gaat irriteren op den duur.

    Buiten het feit dat het traag is, mist de KPN nog steeds de 2 BBC zenders. En dat vind ik nog steeds een groot gemis.

    Vergeet verder niet dat alles over het internet gaat. Dus ga je downloaden, dan zul je dat ook merken in de zaptraagheid....

  • 02-21-2010 5:54 AM In reply to

    Re: KPN Glasvezel TV

    Hallo Beobuddy,

    Ik had inderdaad gezien dat de twee BBC zenders er niet op zaten. Dat is voor mij een gemis. Een van de KPN medewerkers in de demo ruimte die hier nu in Dordrecht staat vertelde me echter dat KPN in onderhandeling was hierover. Schijnbaar doet de BBC alleen maar zaken met kabel TV aaanbieders. Top Gear kan ik niet missen!

    De internet snelheid is wel geweldig. Het basis pakket is echter wel duur (65 eur). Er komen naar zeggen wel concurenten op de glasvezel kabel.

    Maar goed wilde toch even weten of hun box door de STB conmtroller kan worden bestuurd, anders wordt het toch digitale TV van UPC.

     

  • 02-21-2010 6:18 AM In reply to

    Re: KPN Glasvezel TV

    In Almere heb ik de KPN box aan de praat weten te krijgen met een "IP Kreatel STB" (dacht dat ie zo heette) in de lijst.

    Ondersteunt de box prima, ook om de video-opnames weer af te spelen.

    Maar er wordt over gedacht om terug te gaan naar UPC, gezien de oplopende irritatie van de zapsnelheid en het missen van de BBC.

    Al vanaf dag 1 dat KPN met digitenne kwam, zaten ze al zonder de BBC. Ik zou zeggen, eerst zien en dan geloven. Het zal de eerste keer niet zijn dat een verkoper iets belooft om je over de streep te halen. 

Page 1 of 1 (4 items)