in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-20-2010 9:31 AM by ernie. 8 replies.
Page 1 of 1 (9 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-19-2010 6:21 AM

    HDR2 ook voltooid verleden tijd???

    Graag zou ik mijn apparatuur uitbreiden met HDR2. Krijg ik te horen dat dit niet meer te leveren is. Althans via mijn dealer.

    Wat is nu weer de reden dat er, na de dvd2, weer een apparaat verdwijnt op de markt??

     

     

    gr. zwaan

  • 02-19-2010 8:40 AM In reply to

    Re: HDR2 ook voltooid verleden tijd???

    HDR 2 was al een ouderwets apparaat toen die uitkwam... Machine met anloge tuner voldoet echt niet meer op de moderne flat screen tv's. Tegenwoordig koop je voor een paar centen een Humax HD receiver met harde schijf die je via de PUC kan bedienen.

  • 02-19-2010 8:52 AM In reply to

    Re: HDR2 ook voltooid verleden tijd???

    Tja, in sommige opzichten loopt het merk wel voor op andere.

    Toen de VHS nog volop werdt gebruikt, stopte B&O met verkoop van de avant met ingebouwde VCR.

    Nu, met de beperkte beeldkwaliteit van de DVD2 op de huidige schermen, stoppen ze kennelijk ook met de verkoop daarvan.

    Maar zoals Ernie al meld, genoeg alternatieven. Maar het wordt dan toch steeds weer met een extra ir-oogje om het te kunnen bedienen.

    En dat loopt niet altijd even goed. Met name de "toggle" aan/uit funktie wil nog wel eens uit de pas lopen.  

  • 02-20-2010 3:11 AM In reply to

    Re: HDR2 ook voltooid verleden tijd???

    die meneer in Houten heeft nog enkele nieuwe hdr2  staan.

     

    ik zelf heb nog 1 hdr1 te koop

     

  • 02-20-2010 4:35 AM In reply to

    Re: HDR2 ook voltooid verleden tijd???

    Je hebt gelijk dat de aan/uit functie niet altijd werkt maar dan kun je hem nog handmatig aanzetten met "go"-0 . Dit kleine probleem vind ik niet opwegen tegen de fantastische mogelijkheden en beeldkwaliteit die de Humax 5050 HD receiver geeft! (excuus voor alle HDR bezitters)

  • 02-20-2010 6:59 AM In reply to

    Re: HDR2 ook voltooid verleden tijd???

    moet zeggen dat probleem met aanzetten van de ontvanger heb ik ook, en moet toch zeggen dat ik dat toch kanp irritant vindt, zeker als ik wat ik geinvesteerd heb.

    om  telkens weer de tv uit en weer aan tezetten omdat die niet reageerd.

  • 02-20-2010 7:19 AM In reply to

    Re: HDR2 ook voltooid verleden tijd???

    TV aan/uit hoeft bij mijn Humax niet, je kan met de Beo4 of Beo5 handmatig het commando geven. aan/uit met de toetsen "go" en dan "0"

  • 02-20-2010 7:32 AM In reply to

    Re: HDR2 ook voltooid verleden tijd???

    Ik heb even de GO gevolgd door 0 geprobeerd, maar helaas werkt dat bij mij niet.

    Ik weet dat je in het menu de tijd in kan stellen in 0, 30 of 60 minuten. Maar ondanks die instelling blijft het euvel bestaan.

    Het komt bij mij voor bij het te snel wisselen van video bron. Dus van DTV naar VAux of DVD en dan weer (te snel) terug naar DTV.

    Maar het gebeurt gelukkig niet te vaak. Het zal waarschijnlijk ook liggen welk (merk) apparaat er op wordt aangesloten. De een reageert gewoon sneller nadat hij in stand-by is gegaan dan de ander. 

  • 02-20-2010 9:31 AM In reply to

    Re: HDR2 ook voltooid verleden tijd???

    ik weet dat dit alleen werkt bij de nieuwste software voor tv en puc. IK hebzelf Beovision 7 mk3 met Humax PVR 5050.

Page 1 of 1 (9 items)