in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 06-26-2007 6:44 PM by DoubleU. 25 replies.
Page 2 of 2 (26 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 06-26-2007 6:44 PM In reply to

Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

eduard:

Heeft iedereen dan MK-2 luidspeakers?...... van mij mag het hoor, ik gun iedereen zijn geluk.Yes  Dit is de eerste nieuwe serie met deze nieuwe kabels....Wel knap als je in je afval een nieuw (type) stukje kabel vindt..... (back to the future LaughingLaughing ) Idea

Oke, nog 1 laatste poging dan, want hier gaat iets teveel tijd inzitten. Die MK-2 speakers die je nu hebt zijn voorzien van ice-power. Niks nieuws, maar wel nieuw voor BL4000.
    Neem nu maar van mij aan dat je geen aparte soort powerlink hebt. B&O gebruikt momenteel maar 2 soorten PL,
    - dat is volledig bekabelde PL.
    - PL MK3

De 1ste is goed voor elke beolab.
    Die laatste is voor ELK soort Beolab, met uitzondering van de BL5 en Penta’s.
    De oudere PL MK2 (zonder blauw draadje, die jij had) wordt niet meer gebruikt, want als een klant gaat upgraden naar bv een BL9, BL3 of (jawel) een BL4000 MK2, hoeven deze kabels niet meer vervangen te worden.
    In de doos van je nieuwe speakers zat gewoon een standaard lengte PL-MK3, maar was onbruikbaar ivm de lengte.
    Dus, laat die Coffee maar zitten, want ik ga er dan maar vanuit dat je de 1ste hebt. Maar toch bedankt!

En het was idd afval. Deze powerlink heb ik gebruikt als trekdraad, om speaker-kabels te trekken. Ik ben weer terug gegaan van actieve naar passieve vloerspeakers, maar nog wel gevoed door m’n Beovision 3. Niet dat mijn labben slecht klonken, maar wat ik nu heb klinkt net iets beter.

Page 2 of 2 (26 items) < Previous 1 2