in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-26-2007 6:44 PM by DoubleU. 25 replies.
Page 1 of 2 (26 items) 1 2 Next >
Sort Posts: Previous Next
  • 06-19-2007 3:20 PM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    Alleen de 6 en 8000 nog met ice power
  • 06-19-2007 5:46 PM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    Nieuwe kabels (MK3 heten ze) trekken hoeft niet nodig te zijn, mits je “oude” beolabs allebei apart gevoed werden door de bestaande powerlink. Op de pl naar rechts, wordt dan het (ongebruikte) linker-signaal-draadje voor het extra draadje (icepower) gebruikt. En vv.
    De pl-pluggen moet dan wel opnieuw gesoldeerd worden. Kan een uitkomst zijn als een nieuwe draad trekken niet meer mogelijk is, of te veel werk is.

  • 06-19-2007 6:18 PM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    Nou dat dikker valt wel mee. Is niet te onderscheiden van de ouwe. Het is geen massa, maar gewoon een extra draadje

    Feli met je aankoop. Party!!!

  • 06-20-2007 9:50 AM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    Eduard jij had toch al beolab 4000,klinken de nieuwe zoveel beter?
  • 06-21-2007 1:48 AM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    Een zeker iemand zou zeggen "hebbert"LaughingWink
  • 06-21-2007 4:57 AM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    koning:
    Een zeker iemand zou zeggen "hebbert"LaughingWink

     Wink

  • 06-25-2007 2:50 PM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    Jouw dealer moet doen waar die goed in is: Verkopen!

    Had hier thuis nog wat afval liggen, dus heb ik nog even een pica gemaakt van de oude (links) en de nieuwe (rechts).

    Waar de mantel omheen zit, is je links en rechts. Geel is om het relais van de labben in te schakelen. Blauw is ICE-power.

    Wat betreft de kabeldikte heb je helemaal gelijk. Nog geen halve millimeter. En je hebt echt dezelfde hoor, tenzij de monteur volledig bekabelde PL gebruikt heeft, maar dat zal wel niet.

     

  • 06-25-2007 5:02 PM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    En wat ie zegt komt ie ook daadwerkelijk na!
  • 06-25-2007 5:11 PM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    your welcome!
  • 06-25-2007 5:48 PM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    Koning en meneer de moderator, vinden jullie jezelf nu niet kinderachtig? Niemand hoeft mij te vertellen hoe een PL-kabel eruit ziet. Dat is echt niks nieuws. Ik neem er zelfs de tijd voor om er een foto van bij te zetten, en ik hoef het niet eens aan mijn dealer te vragen, waarvan sommige het blijkbaar ook niet weten.

    Waarom heb ik dan toch het idee, dat jullie ontzettend je best doen, om iemand belachelijk te maken?

     

  • 06-26-2007 2:54 AM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    DoubleU:

    Koning en meneer de moderator, vinden jullie jezelf nu niet kinderachtig? Niemand hoeft mij te vertellen hoe een PL-kabel eruit ziet. Dat is echt niks nieuws. Ik neem er zelfs de tijd voor om er een foto van bij te zetten, en ik hoef het niet eens aan mijn dealer te vragen, waarvan sommige het blijkbaar ook niet weten.

    Waarom heb ik dan toch het idee, dat jullie ontzettend je best doen, om iemand belachelijk te maken?

     

    W

    Wellicht een goed idee de tenen niet te lang te laten groeien?.............:-) Indien iemand op het forum reageert als discussiegenoot lijkt het mij verstandig en correct deze persoon ook als zodanig aan te spreken en e.e.a. niet te vervuilen door zijn dubbelrol als moderator hiervoor te gebruiken.

    Het wordt zeker gewaardeerd [minstens door mijzelf] dat er een pica bij de uitleg geplaatst wordt waardoor e.e.a. voor de leek verduidelijkt wordt en deze weer iets B&O's bijleren kan/mag.Feit lijkt mij tevens voor deze zelfde leek dat een kabel met een draadje meer iets dikker zal zijn dan degenene zonder, dus deze veronderstelling mag m.i. wel als correct worden gezien.

     

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 06-26-2007 1:39 PM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    eduard:
    3,9 milimeter.

    Iedereen die labben met ICE-power hebben, weten wel beter.

  • 06-26-2007 1:54 PM In reply to

    Re: Nieuwe BL-4000 zijn uit de MK-2

    DoubleU:

    eduard:
    3,9 milimeter.

    Iedereen die labben met ICE-power hebben, weten wel beter.

     

    Wellicht dan toch : {quote van W} Wat betreft de kabeldikte heb je helemaal gelijk. Nog geen halve millimeter. En je hebt echt dezelfde hoor, tenzij de monteur volledig bekabelde PL gebruikt heeft, maar dat zal wel niet........................Stick out tongue

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 2 (26 items) 1 2 Next >