in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-20-2010 4:15 PM by ligth011. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-16-2010 3:16 PM

    picture in picture

    weet iemand hoe pip werkt op een bv4 en kan dat ook in combinatie met dtv?

  • 02-16-2010 3:36 PM In reply to

    Re: picture in picture

    Volgens mij gaat dat zowel bij de Beosystem 2 als Beosystem 3 aangestuurde BV4.

    Middels List doorlopen naar de "P and P" funktie en dan "go' gevolgd door de andere bron.

    Met zappen/bedienen gebeurt dan bij het laatst ingevoegde beeld en met "P and P" gevolgd door "0", wissel je van onderling van beeld en bediening. 

  • 02-16-2010 3:38 PM In reply to

    Re: picture in picture

    welke andere bron?

    als je alleen dtv gaat het dus niet?

  • 02-16-2010 3:45 PM In reply to

    Re: picture in picture

    Bij mijn BV5 (zelfde als een BS2) kun je meerdere bronnen gebruiken. Dus vanuit TV of DTV kun je daarbij DTV/TV of DVD invoegen.

    Meerdere P(and P)-bronnen zijn onder de List toets toe te voegen.

    Je kan ook Vaux met de andere bronnen mixen. Je moet dan eerst via List de VAux kiezen en daarna middels "P and P" de TV/DTV of DVD toevoegen. Eventueel moet je daarna met PandP 0 van beeld/bediening wisselen.

  • 02-16-2010 3:56 PM In reply to

    Re: picture in picture

    begin het te snappen, maar als je alleen maar dtv heb kan het dus niet.

    dus je moet of kabel  en digi enof dtv en kabel

  • 02-16-2010 5:43 PM In reply to

    Re: picture in picture

    Alleen DTV gaat inderdaad niet in het B&O systeem. Maar zelfs voor de settopbox alleen wordt het al een lastig verhaal om met 1 smartcard, 2 verschillende zenders te bekijken. Misschien als de 2 zenders net toevallig op dezelfde transponder uitzenden, dat je mee kunt liften op 1 smartcard.

     

  • 02-16-2010 6:13 PM In reply to

    Re: picture in picture

    ligth011:

    welke andere bron?

    als je alleen dtv gaat het dus niet?

    Ik gebruik het vaak om de buiten camera deels in beeld te houden als ik iemand verwacht en toch even tv kijk ......

    Het schakelen met de nul was mij niet bekend , bedankt voor de tip !

  • 02-20-2010 4:15 PM In reply to

    Re: picture in picture

    hoe heb je dan de camera aangesloten met een modulator extra er tussen of zo.

Page 1 of 1 (8 items)