in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-19-2010 11:33 AM by kronzilla. 23 replies.
Page 1 of 1 (24 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 02-12-2010 5:29 AM

    bedot door een medeforumlid?

    Ik wil het kwijt, ik heb op het forum een grijze Beosound 1 gekocht van een mede forumlid (gold lid)

    alles correct betaald dus aan mij ligt het niet. Ineens kreeg ik mail van zijn moeder dat hij in het ziekenhuis opgenomen was, en dat zij ging kijken om de Beosound te versturen. Een paar dagen later terug een mail,dat hij dat zelf ging doen. Welnu ,vorige donderdag had hij mij laten weten dat hij de Beosound 1 had verstuurd,van Enegeland naar Belgie. Bij mijn weten ligt Engeland niet aan de andere kant van de wereld.

    Heb als reactie gekregen dat hij het niet snapte en dat hij Royal mail gecontacteerd had met vraag waar mjn zending blijft. Ik heb hem gister teruggemaild of hij h et trackingnummer wilde doorsturen. 

    Wat kan ik doen? ik vind het niet grappig. Wat kan ik doen? Die had mij de pincode al doorgemaild zei die, en die verkocht hem omdat ie die toch niet meer gebruikte, er was notabene nog een jaar garantie op :(

  • 02-12-2010 11:58 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Niemand een reactie? Dacht dat het forum er ook was om mede-forummers te helpen?

  • 02-12-2010 12:03 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Hoi'

    Heb je Lee al op de hoogte gesteld?

    Heb je betaald via paypal?

  • 02-12-2010 1:33 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Nee via bankoverschrijving :(

    Hoe moet ik Lee contacteren? En zal ik überhaupt nog mijn geld terugzien? Ik heb de betalingsbewijzen van mijn bank nog liggen. Principieel wil ik mijn geld of die Beosound 1, het is niet fatsoenlijk. Kan ik klacht neerleggen ofzo? Ik ken een vriend die advocaat is en die denkt dat ik mijn geld zal kwijt zijn :( maar ik heb zijn gegevens etc. is er dan iets mogelijk? Op mails reageert ie nog steeds niet...

    Als het zo zit heeft die mij wél 470£ afhandig gemaakt,welja zo'n kleine 500e,vind dit wel een schande...

    en het leek deftig he, ineens schrok ik, en die mailde,welja zogezegd zijn moeder, met het antwoord dat hij in het weekend een ongeval gekrege had en dat hij moest geopereerd worden, toen heb ik de week erop reactie gekregen,welja eignelijk veel tijd rekkend...

    Btw, toch al bedankt voor je reactie

  • 02-12-2010 1:34 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Btw, de persoon zijn naam heb ik op het forum hier niet genoemd, lijkt mij veiliger,vor privacy redenen denk ik. Maar ik heb natuuriljk wel zijn gegevens.

    Mvg David

  • 02-12-2010 1:41 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Naar verhaal, Kronzilla! Je kunt Lee gewoon een PM sturen via dit forum. Je kunt in dit scherm onder opties op "start a conversation with 9Lee" klikken en de rest wijst zich vanzelf. Ik ben echter bang dat hij niet veel voor je kan doen...

    Beoworld's twenty-eighth ninth prize winner and fifty-first second prize winner. Best £30 I've ever spent!

  • 02-12-2010 1:47 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Ik liet me eigen niet naaien,gewoon op de general zetten als hij niks van zijn eigen laat horen.

    Misschien krijg je dan meer gegevens over dat persoon van andere forumleden.

    succces

  • 02-12-2010 1:50 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    dankje, ga ik zeker doen,welja het leek mij een net persoon he, de reden waarom hij verkocht leek mij redelijk, en hij is betalend lid dusja... ma ik ga lee meteen op de hoogte stellen, hopelijk kan hij er iets aan doen... want die medeforummer is uit engeland en ik woon in belgie he, dusja lijkt neit zo evident om hier bij de politie een klacht voor iemand in engeland te melden :(

  • 02-13-2010 7:55 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Niemand een reactie? Dacht dat het forum er ook was om mede-forummers te helpen?

    Ik wil niet lullig doen , maar toen je de koop sloot voor BIJNA de helft van de normale waarde had je Lee of je mede-forummers ook niet nodig .......ik vind dat je met dit soort koopjes wel een bepaald risico heel bewust neemt ....het is immers geen uniek stuk , dus deze had je ook in Nederland secondlife aan kunnen schaffen !

    Verzenden vanuit het buitenland  en aanschaffen van volslagen onbekenden brengt nu eenmaal risico's met zich mee ....en als je bereid bent die te nemen , kan je soms een koopje hebben , maar  soms ..............

    Dit neemt uiteraard niet weg , dat NIEMAND het recht heeft jou op te lichten en ik gun dit niemand......... het is te treurig voor woorden dat dit soort personen zich op het forum begeven !

    Ik hoop voor je dat er toch sprake is van overmacht vanaf de verkopers kant en dat het toch nog mag komen , wens je sterkte !

  • 02-13-2010 10:59 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    wie is Lee eigenlijk?

  • 02-13-2010 11:10 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Lee is de eigenaar van deze site.

  • 02-13-2010 12:08 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    ligth011:

    wie is Lee eigenlijk?

     

    Bruce Lee is onze karate man , die schakelen we in bij lastige incasso !

  • 02-13-2010 1:14 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Hij is goed!LaughingLaughing

  • 02-15-2010 6:51 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    hij is wel zeer goed :-) heb contact met hem gehad, en die heeft nog een stok achter de deur blijkbaar, maar heb zondag een mail van de verkoper ontvangen,als ik dus vandaag niets ontving (wat dus niet gebeurd is) dat ik mijn bankgegevens maar trug moest doorgeven dat ie mijn geld ging terugstorten.

    Wat wel irritant is, ik heb hem meermaals het order nr van de zending gevraagd,en daar reageerde hij niet op, want ik zou kunnen opvragen bij de post waar die zending was blijven hangen, dus ik weet niet of het een halve waarheid is,of dat hij nattigheid van Lee rook. In het slechtste geval zou Lee voor mij contact opnemen met de betrokken verkoper. Hij leek hem wel eerlijk, had al enkele dingen verkocht. Vind ik toch wel lovenswaardig van onze beheerder :-)

    En ik heb al dingen bij zijn secondlife store gekocht en super goeie service. Welja men kan gelijk hebben he, maar als je iets koopt gaat het hem ook om vertrouwen, en dat leek wel,allezja een betalend lid die dingen verkoopt,en ne logische uitleg waarom die dat verkoopt...

    Hou jullie op de hoogte van het verloop Smile

  • 02-15-2010 7:10 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Er is in ieder geval weer beweging in in de zaak .......... hoop voor je dat het goed komt !

  • 02-15-2010 7:38 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    het is vervelend maar ik heb er wel een goed idee van hoor,denk wel dat het in orde komt. En trouwens,als die ne bS1 voor die prijs wegdoet, (ne andere medeforummer in engeland vraagt beetje meer dit ter zijde) welja das dan zijn goed recht he :d ik weet wel wat de nieuwprijs is he, had gewoon vraag gesteld waarom die dat voor die prijs wegdeed, en een gewoon eerlijk antwoord op gekregen. Mocht er nix uit de bus komen dan wil lee zelfs in mijn naam contact met hem opnemen, bij mijn weten heb ik dat nog nooit gehad dat iemand dit zou doen...

  • 03-08-2010 3:52 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    We zijn nu 8 maart, en lee beloofde ook om contact op te nemen met hem , nog steeds niets gehoord van Lee, of die "eikel" sorry voor mijn taalgebruik. Wat kan ik doen? Maakt het uit dat ik bvb in het slechtste geval naar Engeland bij de politie klacht zou neerleggen wegens diefstal, of zijn er andere mogelijkheden? Kan er iemand mij helpen?

     

    Groeten

  • 03-09-2010 8:48 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Gewoon naam en toe naam noemen op de generalforum.

    Je hebt hem toch tijd genoeg gegeven!

    Geld over maken staat binnen 1 second op je rekening.

  • 03-14-2010 5:10 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    MJa Lee die antwoordt ook niet...  iemand anders advies? of moet ik het toch op de centrale post gooien?

  • 09-21-2010 7:08 PM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    We zijn meer dan een half jaar verder, en nog paar keer contact met Lee gehad, die had beloofd van er werk van te maken,maar der is niets meer van terechtgekomen,en die spreekwoordelijke stok achter de deur heeft hij niet gebruikt. Ben wel teleurgesteld in hem.... dus geld weg ,nix gebeurd, en dat kan zomaar

  • 09-22-2010 6:29 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Triest dat dit soort dingen gebeuren .

    Ik vind alleen nog steeds dat je dit niet op anderen moet afschuiven , Lee heeft zover ik begrijp een woordje voor je gedaan , meer mag/kan je toch niet verwachten van iemand die hier geheel buiten staat !

    Maar goed dit staat natuurlijk los van het feit dat het een rattenstreek is en blijft ..... ik zou hem ook gewoon met naam en toenaam noemen op dit forum , zodat iedereen weet dat je absoluut geen zaken met dit figuur moet doen !

  • 09-22-2010 7:10 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    als ik het goed begrijp heb je alle gegevens van de verkoper.

    probeer een digitale aangifte tegen deze persoon (in de UK) voor internetfraude.

     trouwens ik zou de persoon op voorhand mededelen dat je dit doet/gedaan hebt. bij mij deed het wonderen (gelukkig om een veel kleiner bedrag)

     


  • 09-22-2010 11:58 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Gewoon met koeie letters op de forum zetten,misschien blijft een ander dan deze ellende bespaard.

  • 10-19-2010 11:33 AM In reply to

    Re: bedot door een medeforumlid?

    Veel zal dit wellicht niet meer uithalen denk ik, maar Lee heeft wél zijn persoonlijke gegevens dusja, vijgen na pasen zeker?

Page 1 of 1 (24 items)