in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-01-2010 2:41 PM by koning. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-31-2010 4:22 PM

    B&O en 3D T.V

    Gezien op internet)

    Samsung is begonnen met de massaproductie van 3d-tv-panelen. De 3d-panelen, met de beeldformaten 40", 46" en 55", zullen gebruikt worden in de 3d-tv`s met led- en ccfl-verlichting die begin januari op de CES-beurs zijn aangekondigd.

    Samsung is naar eigen zeggen de eerste fabrikant die 3d-lcd-panelen voor hdtv`s in massaproductie neemt.

    Lees het volledige artikel hier.

     

    Bron: Tweakers.net

    Zou de volgende serie LCD t.V's van B&O ook 3D ready wezen of zouden ze nog ff de bekende kat uit de boom kijken.

  • 02-01-2010 3:39 AM In reply to

    Re: B&O en 3D T.V

    Is dit niet één stap te ver ?

    De enige ervaring die ik ooit had met 3D was een kinderfilm in de bioscoop met van die belachelijke brilletjes.

    Geen goede ervaring.

    De techniek staat waarschijnlijk vandaag veel verder, toch sta ik er helmaal niet op te wachten. Laat staan B&O die zulke zware investeringen voorlopig best kan missen.

    En wat moet je in 3D bekijken ? Alvast geen TV-uitzendingen want die zijn er niet. DVD's of Bluray ? Ik ken er geen in 3D maar er bestaan er allicht wel enkele. 

    Heeft iemand zo'n 3D-tv zien werken ?

  • 02-01-2010 9:13 AM In reply to

    Re: B&O en 3D T.V

    Wk voetbal gaan ze 3D opnemen.

    De nieuwe Harry Potter film word 3D.

    Sony gaat films/uitzendingen maken in 3D.

    Toch diegene die avatar gezien hebben in de bios zijn laaiend enthousiast.

    Ik denk dat als de techniek zover is dat je er geen speciaal brilletje voor moet opzetten het welleens kan aanslaan bij het grote publiek.

  • 02-01-2010 1:51 PM In reply to

    • Johan
    • Not Ranked
    • Joined on 04-26-2007
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: B&O en 3D T.V

    Volgens mij is het zo'n twee jaar geleden dat we als beoworld ned. voor het laatst bij elkaar gekomen waren in Limburg. Daar was toen iemand aanwezig van b&o die een presentatie gaf over de nieuwste headset van b&o. Hij vertelde ook dat hij de volgende dag naar een electronica concern ging in nederland, hij mocht niet zeggen welke, in Eindhoven omdat ze daar aan het testen waren met 3d beelden.  Toen speelde dat al kenelijk.

    Johan

  • 02-01-2010 2:25 PM In reply to

    Re: B&O en 3D T.V

    Ik heb laatst gelezen dat vooral de adultfilm industrie zich hard maakt voor de 3D technologie.........

  • 02-01-2010 2:41 PM In reply to

    Re: B&O en 3D T.V

    3D op een BV7-55 en dan zo'n Harde film erinWinkBig Smile

Page 1 of 1 (6 items)