in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 01-29-2010 12:20 PM by chucky. 10 replies.
Page 1 of 1 (11 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 01-23-2010 6:14 PM

BV 6-26 als slave met STB

Ik heb eindelijk een nieuwe tv op de slaapkamer. Na de drama's met een BV 8-26 waarbij k een eerst een muurbeugel kreeg die ik niet subtiel vond wilde ik een vloerstand. Deze is 85 cm hoog, leuk om uit je bed te kijken, je ziet niets. Ik heb echt een superdealer en die heeft me enorm geholpen door alles drie keer te bestellen en te annuleren. (Bedankt Fred!)

Nu heb ik een gebruikte BV 6-26 gekocht met motorvloerstand. Absoluut de mooiste TV die in 26" te koop is. Ik heb een paar vragen. TV staat in optie 6, slave. Ik heb een Humax 5050C erbij gekocht en omdat het een oud type is zit ik met DVI. Nu wil ik de settopbox selecteren maar dat lukt niet. Ik zie alleen AV 1 en AV 2 verder kan ik geen DVI toewijzen aan de STB. Scart zou net zo goed zijn maar ik ben eigenwijs en heb de mediamarkt gespekt door een HDMI-DVI kabel te kopen. Hoe ga ik dit toewijzen? Uiteraard komen ze het spul verder aansluiten maar als een klein kind die niet kan wachten heb ik alles al staan natuurlijk!

Verder heb ik in de woonkamer ook een STB en wil niet dat hij deze pakt met het commando DTV maar met Link-DTV.

Alvast bedankt!

Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

• 01-24-2010 3:19 AM In reply to

Re: BV 6-26 als slave met STB

Je kunt de DVI alleen toewijzen aan je Humax, als je TV van een HD-Ready kit voorzien is...

Ik zou het gewoon bij scart laten. De winst in beeldkwaliteit is niet zo groot op een 26 inch.

chucky:
    Verder heb ik in de woonkamer ook een STB en wil niet dat hij deze pakt met het commando DTV maar met Link-DTV

Waarom is dat? Heb je nog een link-product (BL3500?) meer in je slaapkamer? Zo ja, probeer V.OPT 5 eens voor je TV. L.OPT 5 voor je link-product. Dan reageert het link product niet op het commando voor beeld, en de TV niet voor comando's voor audio.

• 01-24-2010 3:49 AM In reply to

OK duidelijk dank je. Nee ik heb hem nu met scart aangesloten en werkt gewoon.

Link-dtv bedient de settopbox in de woonkamer.  Beeld is inderdaad goed met scart.

Is er veel verschil in de panelen van 2006 tov 2010?

• 01-24-2010 5:56 PM In reply to

Of er veel verschil in zit zou ik niet kunnen zeggen, maar zeker in die periode lijkt het me toch wel dat er wel wat verschil inzit.

Het commando Link-DTV kun je niet komen zonder verschillende knoppen in te drukken. Ideaal zou de Beo5 hier zijn. Bij je gebruikelijke A/V-bronnen kun je ook link-DTV (laten) zetten. Maar ook omdat je op een link-TV de menu-overlay van de Humax gaat missen, die je wel op de master-TV ziet. Bij het gebruik van een beo4 moet je uit je hoofd weten op welke manier je je Humax in de huiskamer bedient. Daarmee bedoel ik dus de GO-1/9 commando's. Bijvoorbeeld om een opname te bekijken die je in de huiskamer hebt opgenomen.

• 01-25-2010 8:30 AM In reply to

De HD kit vervangt alleen de scaler module en wat software, dus het panel zal gelijk zijn gebleven. Kosten van de upgrade kit rond de 350,-

• 01-25-2010 9:30 AM In reply to

Wist dat ik zo een ding laatst ergens was tegen gekomen :

http://link.marktplaats.nl/301889692

• 01-28-2010 1:36 PM In reply to

Dank je. Ik heb een nieuwe BV6 besteld. Was weer teleurgesteld in de mogelijkheden. Ze komen hem zo brengen in het wit.

Belachelijke prijs trouwens, ik denk dat je bij de dealer net zoveel betaald.

• 01-28-2010 6:39 PM In reply to

Hij gaat lekker he Whistle

• 01-29-2010 6:41 AM In reply to

hihiStick out tongue

• 01-29-2010 7:28 AM In reply to

Wel mooi in het wit ......voldoet dit nu wel aan de eisen ?

• 01-29-2010 12:20 PM In reply to

Ja 105 hoog met HDMI en Humax 5050 beugel van STB Brackets en een motorstand.

Het gaat mij erom dat ik niet straks weer met een "oud ding" zit. Ik heb een BV 7 met DVI van nog geen 2 jaar oud nieuw gekocht. Nu wil ik een camera erop aansluiten een pc en een decoder. Past dus weer niet. Inruilen is geen optie ik krijg er nagenoeg niets voor terug.

Kon hem doordoen naar de slaapkamer maar dan moest er wel erg veel geld bij voor een 7-40. (Dus ja jij bent waarschijnlijk de enige op het forum met een BV 7 op zijn slaapkamer ;)) Maar goed het is niet onwaarschijnlijk dat ik de boel weer wat kamers opschuif en alsnog die BV 7-40 koop.

Ik heb hem overigens nog niet vertraging in de levering maar de gebruikte doet het ook voorlopig. Ben trouwens benieuwd hoe ze op mijn "koningendag" beolabs 3000 klinkenLaughing

Page 1 of 1 (11 items)