in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 01-05-2010 2:46 PM by Secondlife. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-16-2009 6:10 PM

    beovision 10 met XBMC pc

    Ik krijg binnenkort een beovision 10. Hierop worden 2 dreamboxen aangesloten en een pc. Beide dreamboxen zijn te bedienen via de puc controller (DM7000). Op de pc draait XBMC en is voorzien van een usb ir ontvanger. Om de pc via de puc controller te kunnen bedienen moet ik een type uit de lijst kiezen. Standaard ondersteunt XMBC de ir codes van een MCE remote en de zogenaamde DVD kit remote van een XBOX. Deze opties zijn volgens mij niet aanwezig in de puc lijst. In principe maakt het ook niet zoveel uit welke ir codes gestuurd worden door de puc controller aangezien je middels lirc nagenoeg alle remote controls kunt mappen naar de juiste XBMC commando's maar het is natuurlijk veel handiger om een ondersteunde remote te gebruiken.

    Heeft iemand ervaring met het bedienen van XBMC via de puc controller, of heeft een suggestie welk type ik het beste uit de puc lijst kan gebruiken voor dit doel?

  • 01-04-2010 6:50 PM In reply to

    Re: beovision 10 met XBMC pc

    Ik heb inmiddels mijn pc met xbmc via hdmi aangesloten aan de bv10. Alles kan bediend worden via beo4 -> ir=xbox360 -> mce receiver. Perfecte media player die nagenoeg alles speelt en streamt in HD voor minder dan 250 euro.

  • 01-05-2010 2:46 PM In reply to

    Re: beovision 10 met XBMC pc

    Wat is xbmc? En bedien je de PC met een Beo4 door in de PUC lijst de Xbox te selecteren? Als dat zo is ga ik ook aan de slag!

    No better life than a Secondlife

Page 1 of 1 (3 items)