in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 12-06-2009 4:11 PM by DoubleU. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 12-06-2009 3:21 PM

    Wie kan mij een antwoord geven op mijn vraag.

    Ik krijg binnenkort de BV10. Deze wordt aangesloten op de Humax PVR 5050C met netwerk aansluiting.

    Ik neem een muziek programma op (nu SD). Via de Imac knip ik het programma schoon met MPEG StreamClip. Daarna brand ik met een ander programma een DVD die ik via de Beocenter 2 afspeel.

    Wil nu stap 2 van DVD branden overslaan.

    Weet iemand of er mediacenters zijn waar ik het schoon geknipte programma op kan zetten om het dan af te spelen op de Bv10? Ik heb al gekeken naar Tvix mediacenters echter deze zijn allemaal gebaseerd op Windows. Het mooiste zou zijn als de mediaspeler ook nog eens door de Beo 4 bediend kan worden.

    Lacie heeft ook mooie mediaspelers maar ik weet niet of het geen ik wil ook allemaal mogelijk is.

    Wie heeft antwoord, een suggestie of een goed advies? 

  • 12-06-2009 4:11 PM In reply to

    Re: Wie kan mij een antwoord geven op mijn vraag.

    bergmans:

    Ik heb al gekeken naar Tvix mediacenters echter deze zijn allemaal gebaseerd op Windows.

    Tvix draait onder Linux. Is verder ook geen probleem om die te koppelen met je mac-PC.

    Als je graag in Apple-land wil blijven, kun je ook een mini-Mac, of een apple-tv pakken. Beide te bedienen met beo4.

     

Page 1 of 1 (2 items)