in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-15-2007 4:03 PM by Beobird. 19 replies.
Page 1 of 1 (20 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-14-2007 10:32 AM

    prijslijst

    heeft iemand al de nieuwe prijslijst
  • 06-14-2007 10:41 AM In reply to

    Re: prijslijst

    Nee, maar ik hoor wel dat de prijzen weer omhoog vliegen!
  • 06-14-2007 10:52 AM In reply to

    Re: prijslijst

    klopt het dat de prijsverhogingen er nog niet op staan

  • 06-14-2007 1:16 PM In reply to

    Re: prijslijst

     Holee' holee' holee' holee'Party!!!
  • 06-14-2007 1:29 PM In reply to

    Re: prijslijst

    Bingo:
    Nee, maar ik hoor wel dat de prijzen weer omhoog vliegen!

     

    tsja er zijn altijd weer van die mensen die meer horen dan anderen en zien zelfs ufo's [omhoog vliegen]........................:-)

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 06-14-2007 1:43 PM In reply to

    Re: prijslijst

    Op de general forum word er wel over gesproken
  • 06-14-2007 2:05 PM In reply to

    Re: prijslijst

    Daar wordt wel gesproken over de DVD2 voor ongeveer 1300 Euries. Wat betekent dat dan.

    Wij gaan deze prijsverhoging ook meemaken, maar wanneer

  • 06-14-2007 2:57 PM In reply to

    Re: prijslijst

    Ik zie liever de persoon met de cynische steken onder water naar anderen omhoog vliegen.
  • 06-15-2007 2:49 AM In reply to

    Re: prijslijst

    Deze persoon is geen aanhanger van de leer van Antisthenes en eveneens geen familie van Icarus, derhalve zijn cynisme en de vliegkunst [evenals zinloos onderwatersteken?] mij vreemd, maar realisme niet : prijs omhoog gaan? ongetwijfeld een keer, maar omhoog vliegen? dat is een overdrijvende trap toch?
    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 06-15-2007 6:28 AM In reply to

    • Ericvr6
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • The Netherlands
    • Posts 205
    • Bronze Member

    Re: prijslijst

    meestal toch in augustus
  • 06-15-2007 11:57 AM In reply to

    Re: prijslijst

    Ik had eigenlijk gehoopt op wat prijsdalingen bij de televisies, maar helaas ... 
  • 06-15-2007 12:36 PM In reply to

    • Doc
    • Top 150 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 585
    • Bronze Member

    Re: prijslijst

    Wat verwacht je dat de BV7 zal gaan doen?

    Of zit je op een ander model te azen Bingo?

    Marcel

     

  • 06-15-2007 1:11 PM In reply to

    Re: prijslijst

    Ik vind 40 inch nog te klein, dus Beovision 7 is niet in het zicht.

    En de plasmas van B&O zijn voor de gewone man niet meer te betalen dus daar hoef ik ook niet meer naar te kijken.

    Ik verwacht veel van de nieuwe Pioneer Kuro schermen. De eerste berichten daarover zijn lyrisch.

  • 06-15-2007 2:12 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: prijslijst

    Bingo:

    Ik vind 40 inch nog te klein, dus Beovision 7 is niet in het zicht.

    En de plasmas van B&O zijn voor de gewone man niet meer te betalen dus daar hoef ik ook niet meer naar te kijken.

    Ik verwacht veel van de nieuwe Pioneer Kuro schermen. De eerste berichten daarover zijn lyrisch.

    bedoel je de nieuwe Elite series van Pioneer ? Vind de Pioneer schermen zelf ook wel mooi, behalve dan de voetjes die erbij zitten. Maar goed, denk dat je zo'n scherm ook gewoon lekker aan de muur moet hangen

     Kijk ook hier eens naar: http://www.planet.nl/planet/show/id=118880/contentid=766256/sc=2c30c8 Verwacht zelf erg veel van deze laser techniek


    trouwens nog even een klein off-topic vraagje...

     Heb nieuwe speakerkabels gekocht maar nu zit ik alleen met die 2-din stekkertjes van m'n BC9500. Kan iemand me vertellen of het dunne pinnetje plus is of juist min

     


     

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 06-15-2007 3:27 PM In reply to

    Re: prijslijst

    Ik heb geen idee of het kleine pootje nu  de plus of de min is. Maar eigelijk maakt dat ook niet uit, als je maar bij beide speakerkabels, de gemarkeerde ader aan het zelfde pootje bevestigt, zowel op de linker din plug als de rechter. Dan blijven je speakers mooi in fase en daar gaat het om.
  • 06-15-2007 3:30 PM In reply to

    Re: prijslijst

    het puntje is de plus, ofwel platte plaatje de min,

    enne.... je maakt de eerste on topic opmerking van de afgelopen dagen op het B&O forumBig Smile

    chappeau! 

  • 06-15-2007 4:03 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: prijslijst

    sander:

    het puntje is de plus, ofwel platte plaatje de min,

    enne.... je maakt de eerste on topic opmerking van de afgelopen dagen op het B&O forumBig Smile

    chappeau! 

     grazi mille


    Op het general forum blijf ik over het algemeen wel vaker on topic aangezien daar andere discussies gaande zijn. Het ligt volgens mij ook meer aan de topics in het Nederlands talige gedeelte die telkens toch weer uitdraaien op de tv discussie.... Hoop niet dat mensen zich hebben gestoord aan mijn off-topic gedrag maar ik voelde me soms genoodzaakt om het één en ander te posten Stick out tongue

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

Page 1 of 1 (20 items)