in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-29-2009 8:06 AM by Piet van der Zalm. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 11-28-2009 1:16 PM

    Beotime Light Control uit?

    hallo ik heb de beotime gekregen maar het lukt me niet om de verlichting uit te zetten ermee

    bij sleeptimer activatie kan ik alleen maar een vaste tijd ingeven bv 15 min ,30 min enz enz en geen directe tijd ingeven

    Maar ook als ik de sleeptimer op 15 minuten instel gaat het licht niet uit , ik weet niet wat ik  moet kiezen als bron om de verlichting uit te laten gaan er staat geen light in de lijst en ook geen functie om alles uit te schakelen zodat de verlichting mee uitgaat .

    als frontpage op het beoworld forum stond laatst een beschrijving van iemand die de beotime had gekregen om uit te testen en die schreef dat het licht via de lc2 prima aan ging ( dit schijnt helemaal niet te kunnen ) en ook prima uit geschakeld kon worden maar mij lukt het echt niet

    de verlichting dimmen en aan /uit schakelen handmatig met de beotime lukt wel

    grg uitleg hoe ik dit moet doen

    ps volgens de dealer komt er wel een update zodat light wel in het source menu komt te staan maar weet niet wanneer

    grt karlquist

  • 11-28-2009 1:21 PM In reply to

    Re: Beotime Light Control uit?

    Is de software van de beotime wel te updaten??

    Hoe kun je er achter komen welke software erin de beotime zit.

  • 11-29-2009 8:06 AM In reply to

    Re: Beotime Light Control uit?

    Wat ik gelezen heb is dat light geen timer functie is. Alleen handmatig kun je met Beotime licht aan en uit zetten.

    Gemiste kans voor B&O.

    Piet

Page 1 of 1 (3 items)