in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 11-14-2009 3:53 AM by chucky. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-25-2009 9:00 AM

    Display Beolab 3000

    Ik heb vorige week een setje beolabs 3000 gekocht maar ik kijg de displays niet aan de praat.

    Vreemd, ik heb een beovision 7 MKIII en een set Beolabs 9. Ik wil ze even tijdelijk in de woonkamer hangen omdat ik mijn BL 6000 als achterspeakers heb ingeruild.

    Ik krijg wel geluid uit de linker speaker, ik heb ze doorgelust naar de rechter en die doet het wel maar het led blijft op rood staan. Ik heb al talloze keren de stekker eruit getrokken en de schuifjes aan de zijkant op video gezet. Ik weet zeker dat ze goed zijn bij aankoop getest.

    Verder heb ik al even gelezen op het Forum, iemand enig idee of de displays ook geudate kunnen worden dmv softwareupdate? (ipv AV2 Nmusic?)

     

    Alvast bedankt, ik zit weer helemaal in B&O zal dus weer vaker posten. Big Smile

     

       

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 10-25-2009 9:16 AM In reply to

    Re: Display Beolab 3000

    Opgelost, volledig bedrade, volgens mij een oude ML kabel een MCL kabel ertussen geprikt en alles werkt.

    Wel raar ik kreeg in het begin nog wel iets op een MK3 Powerlink later niet meer. Ik dacht dat MKIII Powerlink ook volledig bedaad was en dat dat werkte op alle systemen. 

    Rest mij nog de vraag of je de displays kunt laten updaten. Ik hoor het graag.

     

    Mvrgrt Chucky 

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

  • 10-25-2009 6:40 PM In reply to

    Re: Display Beolab 3000

    Zo das lang geleden .......

     

    Kan die BL-3000 wel doorlussen ?

    Wel de dikke kabels gebruikt die volledig bedraad zijn ?

     

    [EDIT]

     

    heel vreemd , maar nadat ik dit poste , zie ik opeens dat dit al uren hiervoor door jezelf beantwoord is ???????

    Forum doet vreemd , kan het ook steeds niet bereiken ?

  • 11-04-2009 8:46 AM In reply to

    Re: Display Beolab 3000

    Hallo Chucky,

    Ben zelf ook in het bezit van BL3000 [enBL4500/5000] goede speakers en tonen geweldig aan de wand.

    Wat bedoel je met de displays updaten? Van Amber naar Groen? De tekst kan volgens mij niet veranderd worden[N music bestond in de tijd van deze mondriaans niet] displaykleurwijzigen? dan moet de gehele display vervangen worden volgens mij en niet alleen de het lampjesdeel, gaat dus [heel]wat meer kosten en volgens mij ook niet meer leverbaar [wel in delen] ik heb toen de unit van de BL4500 naar de BL5000 overgezet en nu zijn alles displays in de living gelijk [groen] Penta III plus BL5000 :-) in de keuken ook, maar de BL4500 in de slaapkamer heeft evenals de BL3000 in de studeerkamer amber displays.

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 11-14-2009 3:53 AM In reply to

    Re: Display Beolab 3000

    Oh ja jij was ook al zo gek van deze speakers! Ik heb ze in de keuken (BV 3000) en ga ze nu ook gebruiken als link speakers (BL 3000) aan een MX 4200. Alleen ik dacht wellicht kan ik de texten updaten. Jammer hoor. De kleur van het display is oranje en Fred kan ze wel groen maken maar ik wil ze eerst maar is ophangen.

    Weer een hele kamer slopen, wanden frezen plafond eruit wat een feestje.

    Chucky

     

     

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

Page 1 of 1 (5 items)