in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-26-2009 7:53 AM by Roger. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-25-2009 6:35 AM

    Beomaster5 vil ikke acceptere password

    Jeg har haft min Beomaster 5 / Beosound 5 i en uge. Der er sat en trådløs USB dongle i BM5 og i begyndelsen gik det fint med at access BM5 via den trådløse forbindelse.......jeg kunne down-loade musik og editere filer både via husets iMAC og via PC (Windows XP), men de sidste par dage har BM5 ikke villet acceptere password. Jeg har prøvet at ændre password via BS5, jeg har prøvet at af- og gen-indstallere BeoPlayer, jeg har prøvet at reboot'e BM5, men intet hjælper. Det mærkværdige er at hvis jeg 'pinger' BM5's IP adresse via min PC svarer den fint tilbage......

    Er der nogen der har et godt råd....?

    Filed under: ,
  • 10-26-2009 7:00 AM In reply to

    • MikaelB
    • Top 500 Contributor
      Male
    • Joined on 04-17-2007
    • Herning, Denmark
    • Posts 191
    • Founder

    Re: Beomaster5 vil ikke acceptere password

    Hej og velkommen til Beoworld.

    Prøv at stille spørgsmålet i dette BeoSound 5 forum i stedet.

    /MikaelB

  • 10-26-2009 7:15 AM In reply to

    Re: Beomaster5 vil ikke acceptere password

    Problem solved....... Når jeg indtaster nyt password og godkender korrekt ved at gå til STORE (og ikke bare ved at holde >> tasten nede som jeg havde læst et eller andet sted på nettet.....:-( så virker det......men jeg forstår stadig ikke hvorfor BM5 havde glemt det oprindelige password...

    Mvh Michael Deruginsky

  • 10-26-2009 7:53 AM In reply to

    • Roger
    • Top 75 Contributor
      Male
    • Joined on 03-28-2007
    • Norway
    • Posts 870
    • Founder

    Re: Beomaster5 vil ikke acceptere password

    B&O er klar over disse utfordringene, og vi venter spent på den nye software som skal forenkle spesielt wifi-oppsett. Den kanskje viktigste endringer blir muligheten til nettverkslagring, altså at man kan lagre sin musikk på en hjemmeserver uten å måtte overføre den til BM5.

    Roger

Page 1 of 1 (4 items)