in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-24-2009 7:42 AM by Karel Uyttendaele. 11 replies.
Page 1 of 1 (12 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-23-2009 11:58 AM

    beocom 5

    Weet iemand of er in de telefoon zelf ook een luidspreker zit of is het alleen in de basis?

  • 10-23-2009 3:54 PM In reply to

    Re: beocom 5

    Zoals je weet kan je er handfree mee bellen.... dus...???

  • 10-23-2009 4:26 PM In reply to

    Re: beocom 5

    is die ook voor isdn?

  • 10-23-2009 5:07 PM In reply to

    Re: beocom 5

    Rydaholm:

    Zoals je weet kan je er handfree mee bellen.... dus...???

     

    Ja hen???

    De speaker zit in de basis maar zit hij ook in de telefoon zelf.....dat is mijn vraagHmm

    In de nieuwe catalogus staat:De achterkant van de handset bevat een luidspreker.

    Ik kan er niks over terug lezen/vinden op de forum.

    @Karel jij hebt hem live mogen aanschouwen kan jij er iets meer over vertellen.

  • 10-23-2009 5:58 PM In reply to

    Re: beocom 5

    Als je er handsfree mee kan bellen, heeft het dus een luidspeaker. Of snap ik het nu niet....

  • 10-24-2009 3:36 AM In reply to

    Re: beocom 5

    Ik was in de vooronderstelling dat je eerst de telefoon op de basis moest plaatsen en dan de basis luidspreker activeren om zo handsfree te bellen.

  • 10-24-2009 4:00 AM In reply to

    Re: beocom 5

    Net even fred gebeld en die heeft wat duidelijkheid gegeven.

    Er zit GEEN luidspreker in de handset.

    Als je handsfree wilt bellen leg je de telefoon op de basis en activeer je de basis luidspreker.

    Je kan de basis meenemen naar de plaats waar het gesprek plaats vind er zit namelijk een battery in de bassis station.

    Leverbaar eind van het jaar, de prijs zal iets hoger liggen dan de beocom 6000.

  • 10-24-2009 4:14 AM In reply to

    • Okki
    • Not Ranked
    • Joined on 07-05-2007
    • Posts 9
    • Bronze Member

    Re: beocom 5

    Hmmmm, geen luidspreker ? Voor handsfree bedoel je neem ik aan, anders heb je toch verdomd weinig aan zo'n handset, waar je niks uit hoort !

  • 10-24-2009 4:38 AM In reply to

    Re: beocom 5

    Basis kun je toch meenemen? zit een battery in.

    Geluid via inbuild luidspreker van een handset is vaak slecht.

     

  • 10-24-2009 6:40 AM In reply to

    Re: beocom 5

    Voor zover ik weet is handsfree enkel als de phone op de basis ligt... daar zit de speaker in.

    In de basis zelf zit geen batterij... de basis dient tegelijk als speaker en als lader van de batterij van de phone.

    Men kan de stekker uit de basis trekken en basis+phone ergens anders midden op tafel zetten; waarbij de batterij van de phone dan gebruikt wordt als voeding van de speaker van de basis. Echt wel goed gevonden!

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 10-24-2009 7:26 AM In reply to

    Re: beocom 5

    Het loskoppelen geschied achter de basis waar je makkelijk bij kan?

    Anders is het klungelen met draden wanneer je iemand aan de lijn hebt.

    Wat was jouw eerst indruk van de beocom 5 Karel.

  • 10-24-2009 7:42 AM In reply to

    Re: beocom 5

    Mijn eerste indruk? Stevig toestel! 'k Kan me niet van de indruk ontdoen... maar vind de BC5 minder plastiek aanvoelen dan de BC6000...

    Schermpje is zeer helder! Echt een goeie toevoeging aan het gamma... ik heb enkel bedenkingen bij het feit dat B&O nu uitkomt met enkel een PSTN versie... Moest had het toestel out of the box ook Voice over IP aankunnen dan had ik niet getwijfeld om er een te bestellen.

    Maar aangezien ik geen gewone telefoonlijn meer heb... zal er geen BeoCom 5 bij mij thuis te vinden zijn.

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

Page 1 of 1 (12 items)