in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-16-2009 4:19 PM by Leslie. 2 replies.
Page 1 of 1 (3 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-16-2009 6:58 AM

Waarde van een Penta 1

ik wil mijn Penta's 1 in de verkoop zetten, maar weet niet zo goed de (reele) waarde in te schatten.

Ik heb ze achteraf best wel te duur gekocht temeer omdat ik als leek de midrange speakers niet had gecontroleerd en door foamrot alle 8 achteraf heb moeten vervangen (nieuw). Ook 1 woofer was defect. Ook heb ik een poging gedaan om de speakerdoeken zelf te vervangen waarvan 1 redelijk is gelukt, maar wel een rotklus om te doen. Uiteraard verwacht ik niet de hoofdprijs te kunnen krijgen maar wat zou dan wel een redelijkprijs mogen zijn?

B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

Beovirus? What's that?

• 10-16-2009 7:39 AM In reply to

Re: Waarde van een Penta 1

Hoi Leslie,

Gewoon vanaf 1 euro laten bieden. En goed beschrijven dat je een aantal zwakke onderdelen vervangen hebt.

Zet ze ook op ebay duitsland en belgië.

Ga je voor andere BeoLabs?

Groet, Robert

• 10-16-2009 4:19 PM In reply to

Re: Waarde van een Penta 1

Dag Robert,

Ja, door Beolab 6000, ze zijn gewoon te groot voor de ruimte waarin ze staan!

Maar oh oh, wat een pracht geluid komen er uit deze ouwe jongens maar wel overheersend qua omvang naast mijn AV 9000 en Beosystem 5500. De Beolab 6000 past beter in de omgeving waarin nu de Penta's staan. Waarschijnlijk moet ik behoorlijk wat inleveren op het geluid maar zo zij het.

Ebay ben ik nog niet zo in thuis voor wat betreft verkoop en verzending naar het buitenland lijkt me niet echt goedkoop! Heb ze inmiddel wel al op marktplaats gezet en de onvolkomenheden (speakerdoeken) vermeld. Wacht rustig af...

B&O item 1, B&O item 2, B&O item 3,...................B&O item 735

Beovirus? What's that?

Page 1 of 1 (3 items)