in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-15-2009 10:40 AM by Beobuddy. 1 replies.
Page 1 of 1 (2 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-14-2009 5:36 PM

    BeoVision 8-40 DVB T/C module en Ziggo

    Heb al enige maanden een BV 8-40 in huis met daarin een DVB-HD module die zich zowel als DVB-T of als DVB-C module kan gedragen. In principe moet mijn inziens mogelijk zijn met een Alphacrypt en een Ziggo digitaal kaartje, de digitale kanalen van Ziggo te ontvangen via de kabel. De huidige software versie in mijn BV 8-40 is 2.10a en van de DVB T/C module 1.2.0 staat echter niet toe de kanalen automatisch dan wel handmatig in te stellen. Weet iemand wanneer B&O met een software update komt voor de BV 8-40 en of de DVB T/C module zodat deze kan gebruiken als DVB-C module voor ontvangst van digitale kanalen van Ziggo.

  • 10-15-2009 10:40 AM In reply to

    Re: BeoVision 8-40 DVB T/C module en Ziggo

    Voor wat betreft de BV8 weet ik het niet.

    Wel weet ik dat dit niet alleen bij B&O speelt. Ook bij bijvoorbeeld Panasonic tv's waar een CI module in kan is het niet gegarandeerd dat je beeld hebt d.m.v. zomaar een CI module en een smartcard. Soms helpt het alleen bij die tv's om de taal op duits te zetten, zodat je wel kan scannen en/of beeld hebt.

     

    Ik zag vanmorgen een advertentie van een duitse grootgrutter die als actie heeft een Ziggo "goedgekeurde" module i.c.m. hun smartcard gratis bij een of andere tv. Dus niet elke CI module gaat werken. Ik zag iets van een Aston module.

Page 1 of 1 (2 items)