in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-13-2009 1:28 PM by michgal. 3 replies.
Page 1 of 1 (4 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 10-11-2009 2:08 PM

    Problemen met de Beovision AV9000

    Goedenavond,

    Ik ben sinds kort in het bezit van een Beovision AV9000. Alleen heb ik er een paar probleempjes mee misschien dat jullie mij kunnen helpen?

    Als ik de tv aanzet dan heb ik wel een prachtig beeld maar totaal geen geluid!?

    En als ik een video wil zien dan heb ik wel geluid maar geen beeld op de av1 ingang op av2 is alles goed en met de videorecorder is niks mis want via av2 doet die het wel.

    Verder zitten alle kabels zoals ze horen te zitten.

    Als iemand weet wat er aan scheelt dan hoor ik het graag!

    Groeten Tom

     

     

     

     

  • 10-12-2009 1:35 PM In reply to

    Re: Problemen met de Beovision AV9000

    Niemand?

    Ik zou ook graag willen weten of ik bijvoorbeeld een tuner uit een MX 5500 in de AV9000 kan zetten?

     

    Alvast bedankt!

    Groeten Tom

  • 10-12-2009 3:44 PM In reply to

    Re: Problemen met de Beovision AV9000

    Ik durf het zo niet te zeggen. Het kan een niet werkende versterker van de centerluidspreker zijn of een probleem in de kabels of in de surroundmodule, etc. Zal uitgezocht moeten worden, het lijkt me geen standaardklacht.

     

    Een tuner van een MX5500 past niet in de AV9000, deze heeft een compleet ander chassis. Een tuner van een MX7000, MX6000, MX4000, LX6000 of LX5000 past waarschijnlijk wel.

  • 10-13-2009 1:28 PM In reply to

    • michgal
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 12-27-2007
    • Eindhoven, Netherlands
    • Posts 60
    • Bronze Member

    Re: Problemen met de Beovision AV9000

    Hey

     

    heb je hem al in de mono-mode gezet, ik neem namelijk aan dat je de tv niet met speakers verbonden hebt.

    dit doe je met MENU --> Sound --> Monoi of actereenvolgens nummer 2 en dan 1 in menu.

    Werkt het dan nog niet!!! Koppel dan een tijdje alle snoeren van de monitor (beeldbuis) naar het control center (onderste gedeelte, dus luidspreker) van elkaar af. Heeft bij mij al een keer gewerkt nadat mensen op de verkeerde knoppen hadden gedrukt.

    En dat over av1 en av2. Eén scart in de beeldbuis is voor de ingeb. videorecorder. Dus een scart ben je al kwijt door die verbinding.

    Als iets het niet doet kan het zijn dat je de instellingen bij connections in het menu moet veranderen.

    Ik hoop dat ik je een beetje op weg help...

    En anders: Anderen help ook mee!!!

     

    Groetjes Michel

Page 1 of 1 (4 items)