Ging even wat mis, dus nu mag ik weer even het verhaal opnieuw typen :(
Ik heb al geruime tijd een Ouverture met 2 Penta MK3 Speakers. Gewoon aangesloten met de DIN kabel, allemaal geen probleem. Mijn satellietontvanger is aangesloten met de Rood/Wit kabel op de Aux ingang van de Ouverture. Ook geen probleem...
Nu heb ik een Avant gekocht en die heeft een MasterLink aansluiting en 4x DIN (Dolby module). Nu heb ik voor de lol even de Penta's aangesloten op de Avant, en dat klinkt echt heel erg mooi. Laat ik toevallig ook nog een MasterLink kabel hebben, dus die heb ik even aangesloten tussen de Avant en de Ouverture.
Maar: de display's van de Penta's werken niet! Wel zie ik op het schermpje van de Avant CD of RADIO, maar dat wil ik ook op mijn speakers zien! Verder werkt MasterLink goed; als ik op AV-CD druk, gaat het geluid van de Ouverture via de Avant naar de speakers, alleen dus zonder display.
Ik heb dus de Penta's weer aangesloten op de Ouverture, en de MasterLink weer tussen de Avant en de Ouverture. Nu werkt het display weer perfect. Als ik het geluid van de Avant over de Penta's wil hebben, druk ik dus AV en dan SAT in. Dat werkt ook nog goed, maar, het volume moet je apart regelen. Dus eerst de Avant harder, en dan via AV-SAT de Penta's harder. Eerst werkte dat tegelijk toen de Penta's direct op de Avant zaten...
Is er dus een oplossing voor dit probleem? Dus óf het display moet weer goed werken, of het geluid moet tegelijk regelbaar zijn...