in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 10-20-2009 5:04 PM by Rydaholm. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-21-2009 4:40 PM

Beolab 2

Net nieuwe hier op het forum, maar nu al een vraagje....

Door het transporteren van een beolab 2 is er iets fout gegaan. Als mijn speaker nu een paar dagen standby staat en ik zet hem aan dant slaan de stoppen door. Als is de beolab niet onder spanning zet en na een paar dagen weer onder stroom zet, doet alles het weer. Zou er iets kapot kunnen zijn en zo ja wat kan er kapot zijn.

Graag jullie hulp,

Groetjes Rydaholm.

• 09-22-2009 2:39 PM In reply to

Re: Beolab 2

Als er een defect komt in de BeoLab 2 wordt bij reparatie altijd het complete elektronicachassis vervangen. Ik zou eens contact opnemen met de dealer!

• 09-23-2009 6:54 PM In reply to

Als ik de Beolab 2 na een paar dagen weer eens goed aan zet, dan slaan de stoppen bij mijn buren ook door :-)

On topic - geen idee... Beolab 2 staat iig bekend om zijn onverwoestbaarheid. Ik heb er nog nooit 1 voor reparatie/garantie voorbij zien komen. Kan het niets te maken hebben met teveel apparaten op 1 groep? Heb je het probleem ook als je een verlengkabeltje uitrolt naar een contact in je meterkast?

No better life than a Secondlife

• 09-24-2009 4:09 PM In reply to

Rydaholm:

Net nieuwe hier op het forum, maar nu al een vraagje....

Door het transporteren van een beolab 2 is er iets fout gegaan. Als mijn speaker nu een paar dagen standby staat en ik zet hem aan dant slaan de stoppen door. Als is de beolab niet onder spanning zet en na een paar dagen weer onder stroom zet, doet alles het weer. Zou er iets kapot kunnen zijn en zo ja wat kan er kapot zijn.

Graag jullie hulp,

Groetjes Rydaholm.

Misschien komt het omdat hij geen buitenlandse stroom gewend is Wink

• 09-24-2009 4:15 PM In reply to

Ik heb mijn paspoort laten zien, ook geldig in Zweden.

• 10-08-2009 8:35 AM In reply to

• Jan
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 07-15-2007
    • Netherlands,Flevoland
    • Posts 27
    • Bronze Member

Ik had net bezoek en die persoon wilde graag even de Penta,s horen.Op bijna vol volume ging de stroom niet uit,maar vielen bijna de gevelstenen naar beneden.

groetjes

• 10-20-2009 5:04 PM In reply to

Voor degene die het interesant vinden kan ik het volgende vertellen: De dealer kon het niet vinden hier in Värnamo (Zweden) en heeft na diverse malen aandringen van mij kant toch Streur gebeld. Deze verklaarde dat het euvel bekend is en er zijn nieuwe onderdelen toegezonden. 

As. Donderdag kan ik de subwoofer ophalen en weer genieten van de muziek....

Groetjes Isaak.

Page 1 of 1 (7 items)