in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-25-2009 8:11 AM by ligth011. 17 replies.
Page 1 of 1 (18 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-09-2009 11:32 AM

    beocenter1/display penta

    Hallo allen,

    Ik heb mijn beolab pentas aangesloten op mijn beocenter-1,is dit nu normaal dat de displays van de pentas niet werken?Stuurt de center geen gevens door naar de pentas omwille de generatie kloof laat ik het maar noemen?

    Ik zou ook graag mijn beolink 7000 op one-way zetten,weet hier iemand hoe dit kan?type:1631  SW3.1

     

    mvg animar.

  • 09-09-2009 1:24 PM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    SETUP

    SYSTEM

    COMPNTS

    AUDIO

    selecteer alle bronnen (ze verdwijnen op de derde rij)

    herhaal deze stap (ze verschijnen op de derde rij)

    STORE

    STORE

     

    herhaal dit maar dan voor de VIDEO bronnen


  • 09-09-2009 1:28 PM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    Voor de Penta's: Aan de onderkant (bij de aansluitingen) zit een schakelaar AUDIO/VIDEO. Deze staat waarschijnlijk op AUDIO en deze moet naar VIDEO.

  • 09-11-2009 4:14 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    Het probleempje met de beolink 7000 is verholpen,waarvoor mijn dank.

    Het probleem met de pentas blijft,Ik heb de schakelaartjes is verschoven maar de displays schakelen niet in.Ik heb  nu mijn beolabs 5000 er op aan gesloten en dit geeft net het zelfde probleem,ze werken ook niet.Volgens mij stuurt de beocenter 1 geen gegevens of iets in die aard denk ik.Toch een generatie kloof?

     

    mvg animar.

  • 09-11-2009 5:31 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: beocenter1/display penta

    Heeft er volgens mij mee te maken met welk type Penta's op bepaalde versie
    van BeoCenter 1 wordt aangesloten. 

    De PCG software geeft "geen display-uitlezing op Beolab Penta" aan bij bijv. de
    combinatie van Penta 3 met BeoCenter 1 update 1 (851x).

    Bij de combinatie van Penta 3 met BeoCenter 1 update 2 (852x) zou er wél display-uitlezing zijn.

    Welke versie van BeoCenter 1 en welk type Penta heb je ?

     

     

  • 09-11-2009 10:14 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    De pentas zijn van het type 6621 en de beocenter-1 is het type 8510.Weet je of er een mogelijkheid is om dit te verhelpen?

    Graag had ik ook nog geweten of er een mogelijkheid bestaat om de radio tuner van de beocenter-1 permanent uit te schakelen.Ik vind het nogal vervelend als ik mijn 6500 systeem aanschakel de beocenter-1 steeds mee aanfloept.Voor het cassettedeel en platendraaier is dat geen probleem.Voor de cd speler ook wel een probleem,maar dit zou ik dan i.v.m. de dvd speler van de beocenter-1 weer niet permanent kunnen uitschakelen.

    mvg animar.

  • 09-12-2009 4:05 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    animar:

    Graag had ik ook nog geweten of er een mogelijkheid bestaat om de radio tuner van de beocenter-1 permanent uit te schakelen.Ik vind het nogal vervelend als ik mijn 6500 systeem aanschakel de beocenter-1 steeds mee aanfloept.Voor het cassettedeel en platendraaier is dat geen probleem.Voor de cd speler ook wel een probleem,maar dit zou ik dan i.v.m. de dvd speler van de beocenter-1 weer niet permanent kunnen uitschakelen.

    mvg animar.

     

    De BeoCenter 1 in optie 1 zetten!

     

  • 09-17-2009 1:47 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    In het menu, als je bij overige instellingen BeoLink kan kiezen.
    Dan moet je aangeven dat je een extern aangesloten radio hebt, of je kan daar de interne radio uitzetten.

    De volledig bedraadde PL 3.5 mm speaker kabel gebruiken

  • 09-18-2009 4:55 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    De beolink keuze heb ik blijkbaar niet in mijn menu staan,ik vind hem althans niet.

    Hoe moet je de beocenter dan in optie-1 zettten aub?De optie keuze vind ik wel op de beo-4 maar er verandert helaas niets,of ik doe het warschijnlijk verkeerd.

  • 09-18-2009 5:40 PM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    Stand-By en List gelijktijdig indrukken op de Beo4. Vervolgens net zo vaak op LIST drukken tot OPTIONS in het scherm staat. Druk nu GO. Nu staat V.OPT in het scherm te knipperen. Druk nu op 1. De BeoCenter knippert nu even met de Stand By led om aan te geven dat de optie gewijzigd is. En nu staat de BeoCenter 1 in optie 1. Om de BeoCenter 1 weer terug te krijgen naar optie 2 het zelfde verhaaltje doen maar nu op 2 drukken in plaats van 1.

  • 09-20-2009 6:51 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    Het is me gelukt om de beocenter-1 in optie 1 te zetten,bedankt blackrix!Wat ik wel verwonderlijk vind is dat bij het inschakelen van de cd speler ook enkel mijn 6500 inschakelt en de beocenter-1 niet.Bij dvd schakelt hij dan wel in.Het is toch hetzelfde toestel in de beocenter-1?vind ik wel echt knap en handig.

    Voor de led uitlezing van de pentas is er waarschijnlijk geen mogelijkheid via een hogere s.w.te plaatsen in de beocenter-1?

  • 09-22-2009 5:25 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    Het euvel met de led uitlezing van mijn pentas is opgelost,heb me maar een beovisio-4-42"(second-live)aangeschaft.Heeft er hier iemand een idee van of hier ook een bedrijfs uren teller op aanwezig is en hoe ik die kan opvragen?Mijn beocenter-1 heeft dit toch,dus?En hoe zou ik hier het best mijn ps-2 op aansluiten?Alvast bedankt

  • 09-22-2009 6:11 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    wat vragen ze voor zo,n bv2 met bs2

  • 09-23-2009 7:03 PM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    Uit betrouwbare bron vernomen: 3.500 voor een 42" en 2.750 voor een 37". En als je zegt dat je via Beoworld komt, dan kan dat ook nog wel eens voor wat korting zorgen :-)

    No better life than a Secondlife

  • 09-24-2009 8:42 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    dan heb ik nog een 42 inch voor 3000 euro.

    kun je eigenloijk in een rubriek iets aanbieden?

  • 09-24-2009 9:53 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    Er is 1 for sale rubriek.

    Vroeger hadden we hier voor een eigen rubriek maar wegens te weinig aanbod is het algemeen gegaan.

  • 09-25-2009 7:41 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    Ik denk dat ik me wat verkeerd uitgedrukt heb met 'second life'.Ik heb hem namelijk niet bij een b&o dealer'second life'gekocht maar tweede hands particulier,voor mij eigenlijk ook second life.Wat de prijs betreft ligth011,ik heb hem ongeveer aan 50% van jou v.p.gekocht.panel+system-2+beo-4+kabels met ir oog.Enige nadeel is dat je wel geen garantie hebt.

  • 09-25-2009 8:11 AM In reply to

    Re: beocenter1/display penta

    dan heb je een superdeal gedaan.

    die dingen die je op noem horen er wel bij.

    Zelfs een meubel voor de bs2 hoort erbij.

    en bij mij ook geen garantie

     

Page 1 of 1 (18 items)