Hej Uldall
Jeg har gennem de sidste år selv ejet en Beovox Cona i sort, og jeg må sige at, bas, det leverer den :)
Jeg har også selv brugt den sammen med en Beomaster 3500, og ja det kan man godt få til at virke det er ligesom ved normale passive højttalere. Nu kan jeg ikke huske om den så spillede specielt rent med en Beomaster 3500 spændt for, fordi en Beomaster 3500 leverer kun 2*25 watt og en Cona er en subwoofer på 60 watt, og når det er en subwoofer kan det nemt komme til at lyde mudret hvis den ikke får en stærk nok dosis af watt, hvis man kan sige det sådan :)
Men hvis man ønsker at slutte en Beovox Cona til en Beomaster så gør man det ved at sætte Cona'en til en Beomaster's højttaler DIN udgange og så fra Cona'en videre til fx. nogle Beovox CX100.
Mht. enheder så er den forsynet med een 8" enhed med gummikant så der er ikke noget med mørnede skumgummikanter dér. Og mig bekendt findes de kun med gummikant, men husk altid lige at kigge efter.
Og husk lige at den også ser superflot ud i sort :)
M.v.h. Loudspeaker
I was borned with a Beolink 1000 in my hand!
Ever seen a Beomaster 6001? I have one! Look here.
Main system: Beovision AV9000, Beocenter 2300, Beosystem 3500, Beolab Penta MKIII, Beolab 3000, Beogram 6500, Beolink 1000, Beolink 5000, Beolink 7000
Wish list: Beolab 2,