in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 09-06-2009 11:18 AM by koning. 8 replies.
Page 1 of 1 (9 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 09-03-2009 1:10 PM

    Eerste foto nieuwe Beocom 5

    Op het General Forum staat de eerste foto van de nieuwe Beocom 5, samen met een tekening van de handleiding.

    Wat een tegenvaller! Ik denk dat we ons te lang te lekker hebben zitten maken....

    Daar waar de Beotime verraste met een mooi, nieuw design, de Beocom lijkt op een gewoon begin jaren negentig toestel.....

    Helaas, helaas.... meneer Bang ook deze komt bij mijn lijstje van artikelen die B&O op weg naar de ondergang heeft geholpen....

  • 09-03-2009 1:21 PM In reply to

    Re: Eerste foto nieuwe Beocom 5

  • 09-03-2009 1:25 PM In reply to

    Re: Eerste foto nieuwe Beocom 5

    Ik vind er persoonlijk niks mis mee.

    Dit is natuurlijk wel een wazige foto.

    eerst zien in het echt en dan pas oordelen.

  • 09-04-2009 2:09 AM In reply to

    Re: Eerste foto nieuwe Beocom 5

    pentalex:

    Op het General Forum staat de eerste foto van de nieuwe Beocom 5, samen met een tekening van de handleiding.

    Wat een tegenvaller! Ik denk dat we ons te lang te lekker hebben zitten maken....

    Daar waar de Beotime verraste met een mooi, nieuw design, de Beocom lijkt op een gewoon begin jaren negentig toestel.....

    Helaas, helaas.... meneer Bang ook deze komt bij mijn lijstje van artikelen die B&O op weg naar de ondergang heeft geholpen....

    ik ben het niet met je eens. Smaken verschillen, anders hadden we allemaal een....

    Ik ga in oktober de dealer weer eens sinds lange tijd bezoeken denk ik nu! LIVE is het beste oordeel.

    Alle DECT telefoons bij mediamarkt maken niets in me los, de nieuwe BeoCom wel to nu toe.

     

    Groet, Robert

     

  • 09-04-2009 5:04 AM In reply to

    Re: Eerste foto nieuwe Beocom 5

    Ik weet niet precies wat de Beocom gaat kosten (500-600 euro?), maar ik stel me telkens de vraag of ik het apparaat ook zou kopen als die niet bij de B&O-dealer zou liggen en er geen B&O, maar bijvoorbeeld Philips op zou staan.

    De Beocom 2 zou ik dan wel willen hebben. De nieuwe Beotime ook, maar de Beocom 5? Iets mooi vinden en willen hebben omdat er B&O opstaat hoeft voor mij niet.... In dat geval zou ik wel veel gelukkiger zijn geweest met bv. mijn DVD1.

  • 09-04-2009 2:08 PM In reply to

    Re: Eerste foto nieuwe Beocom 5

    Ik vind het ook wel erg kort door de bocht om aan de hand van een dergelijke wazige foto mijn conclusies te trekken. Als ik op wazige foto's af zou moeten gaan leven Micheal Jackson en Elvis Presley ook nog......Wink

  • 09-05-2009 8:17 AM In reply to

    Re: Eerste foto nieuwe Beocom 5

    Ok, punt voor jou Blackrix, Big Smile

    Maar deze telefoon maakt toch niet de verpletterende indruk die de Beocom 2 maakt.

    De Serenata is bijvoorbeeld een veelzijdigere telefoon dan de Serene, maar het is toch de Serene die een echte B&O is. Sober, een beetje magie en vooral afwijkend van de heersende trends.

    De Beocom 2 heeft deze kenmerken zeer zeker. Laatst vertelde iemand mij dat die een nieuwe B&O afstandsbediening had gezien. Zag eruit als een banaan.... Ik heb kostelijk gelachen. Dat is B&O....

  • 09-05-2009 4:49 PM In reply to

    Re: Eerste foto nieuwe Beocom 5

    Ik wil de BeoCom 5 eerst eens in het echt zien. Ik heb het wel eens gehad met producten dat ik ze op de foto absoluut niet mooi vond en in werkelijkheid wel.

    Over de BeoCom 2, ik moet zeggen, hij ziet er erg mooi uit. Maar als ik moet bellen pak ik toch altijd de BeoCom 6000. De BeoCom 2 ligt gewoon niet zo lekker tegen het oor en in de hand als de 6000, vooral bij lange gesprekken. Dus het ontwerp is ook niet altijd alles.......

    Over Micheal Jackson, ik zag hem toch echt bewegen in de helicopter in het filmpje op Youtube......Big Smile

  • 09-06-2009 11:18 AM In reply to

    Re: Eerste foto nieuwe Beocom 5

    Misschien was dat wel bubblesStick out tongue

Page 1 of 1 (9 items)