in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 08-24-2009 3:25 PM by koning. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 08-22-2009 11:34 AM

    Spontane uitval beovision8-40

    Ik heb mijn beovision8-40 nu twee maanden. Sinds een week valt de BV8-40 spontaan uit. Dit is nu drie keer gebeurd. Alleen de stroom eraf halen en opnieuw opstarten werkt. Heeft iemand soortgelijke ervaring??

  • 08-22-2009 12:12 PM In reply to

    Re: Spontane uitval beovision8-40

    Ik zou even contact opnemen met de dealer die hem heeft geleverd.

  • 08-22-2009 1:40 PM In reply to

    Re: Spontane uitval beovision8-40

    ja,

    meer kan je er niet aan doen....bellen!

     

  • 08-24-2009 6:55 AM In reply to

    Re: Spontane uitval beovision8-40

    Is er nog een verschil tussen kijken DTV of TV??? Waarschijnlijk zal een modemeenheid met trafo's te heet worden, waardoor het apparaat uit gaat. Maar niet treuzelen en de dealer met spoed laten komen. Volgens mij zijn er toch wel wat kinderziektes in de bv 8-40. Succes en hou ons op de hoogte.

  • 08-24-2009 3:17 PM In reply to

    Re: Spontane uitval beovision8-40

    Over het beeld en geluid van de Beovision 8-40 kan ik kort zijn; op dit moment de televisie van B&O waar je het meeste waar voor je geld krijgt.

    Maar......

    Het toestel is pas kort in de handel en nu al meerdere klachten over uitvallen en brommende geluiden van de ventilator of een voeding.

    Dat mag niet bij een merk als B&O. Erger nog is het dat mensen dit gaan verdedigen door te zeggen dat dat bij ieder merk kan gebeuren.

    Je betaalt flink meer voor een stukje exclusiviteit en een betere kwaliteit. Van het imago "betere kwaliteit" blijft steeds minder over.

    Het zijn mijn nieuwe B&O spullen die telkens stuk gaan.

    Mijn Penta's draaien al 17 jaar. Mijn Beosystem 3500 nu 20 jaar en nooit kapot geweest.

    En dan mijn oude trouwe MX. Gekocht in 2001. Draait overuren dankzij mijn vriendin en wil maar niet stuk gaan.....

    Hallo!!!! Wordt er nou eens iemand wakker bij B&O???

    Waarom denken jullie zelf dat er steeds meer mensen overstappen naar andere merken?

  • 08-24-2009 3:25 PM In reply to

    Re: Spontane uitval beovision8-40

    Helemaal mee eens!!

    Toch denk ik dat sommige dealers de weg nemen van de minste weerstand met de magische woorden "ik kan niks meer voor je doen".

    Zo werkt het niet.

    Ik zou het er niet bij laten zitten!

     

Page 1 of 1 (6 items)