in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-27-2009 2:58 AM by beologisch. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-25-2009 2:51 PM

    • Jan
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 07-15-2007
    • Netherlands,Flevoland
    • Posts 27
    • Bronze Member

    Beo 5 werkt niet goed van een afstand , en tevens een configurationtool vraag

    Hallo

    Eindelijk een Beo 5 in mijn bezit maar ik loop tegen het volgende aan.

    Om mijn B&o produkten de bedienen moet ik wel erg dicht bij de apparaten staan.

    Lightcontrol icm beo 5 is 1 meter,verder weg dan geen signaaloverdracht.Ook de audio en video produkten werken maar op 3 meter vanaf de afstandsbediening

     

    Tevens heb ik in de Beo 5 de Thomson dci62upc gezet,maar de decoder reageerd helemaal niet.

     

    Zijn er meer mensen met dit probleem

     

  • 07-26-2009 6:40 AM In reply to

    Re: Beo 5 werkt niet goed van een afstand , en tevens een configurationtool vraag

    Hoi,

     

    Staat hij niet  in Dealer Mode?? Dan is hij inderdaad veel ongevoeliger dan normaal!

    Laat het maar eens nakijken door je dealer die hem geprogrameerd heeft.

     

    Ernie

  • 07-26-2009 8:47 AM In reply to

    • dedam
    • Not Ranked
    • Joined on 07-03-2007
    • Posts 15
    • Bronze Member

    Re: Beo 5 werkt niet goed van een afstand , en tevens een configurationtool vraag

    With the Beo5 you could go into the service menu and set into "Dealer Mode" which will reduce the range of teh IR signal and you can also get a "cap" for the Beo4 which does the same function.

    To set the Beo5 to "Dealer Mode" do the following:-

    • Press the RED (Standby) and centre GO at the same time
    • Press the soft button for numbers then press 0 0 GO
    • Press "Dealer Opt"
    • Press Dealer Mode
  • 07-26-2009 4:56 PM In reply to

    • Jan
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 07-15-2007
    • Netherlands,Flevoland
    • Posts 27
    • Bronze Member

    Re: Beo 5 werkt niet goed van een afstand , en tevens een configurationtool vraag

    Bedankt voor jullie reactie.

    Helemaal top.Hij stond inderdaad op dealer mode....Nu werkt hij goed.

     

    Blijft alleen mijn vraag over wat betreft de upc box werkende te krijgen via de Beo 5

     

    Alvast bedankt,

  • 07-27-2009 2:58 AM In reply to

    Re: Beo 5 werkt niet goed van een afstand , en tevens een configurationtool vraag

    Mooi dat de oplossing idd. zo simpel blijkt te zijn voor het issue bereik : het bereik van de beo5 is duidelijk beter dan de beo4 [de beo5 zet zelfs alle verlichting uit in onze keuken terwijl er twee wandjes "in de weg zitten" iets wat de beo4 niet lukt]

    upc box kan de dealer m.i. wel "aan de gang" krijgen op/via de Beo5 voor je.

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 1 (5 items)