in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 02-20-2012 4:20 PM by chucky. 33 replies.
Page 2 of 2 (34 items) < Previous 1 2
Sort Posts: Previous Next
  • 02-19-2012 3:16 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Bij elke dealer zal wel eens iets fout gaan. Maar het moet bij "Wel Eens" blijven, het moet geen standaard iets worden. Helaas voor mij zijn er in de noordelijke 3 provincies maar 3 verkooppunten waar ik totaal verschillende ervaringen heb. Ik heb wel het gevoel dat dealers die het product B&O langer verkopen (en dan bedoel ik tientallen jaren) veel meer met het product hebben en verder qua service gaan dan dealers die het product slechts enkele jaren verkopen. Ik wil nog wel even duidelijk maken dat ik niet alle dealers ken en het gevoel baseer op de dealers die ik wel heb bezocht waarbij ik wel eens buiten de grenzen van de noordelijke 3 provincies kom.....Wink

    Verder vind ik dat je een dealer niet moet afrekenen op een ervaring van een enkel persoon (en ook ik ben een enkel persoon). Niet alle klachten zijn terecht, soms doet een dealer zijn uiterste best maar vraagt een klant gewoon het onmogelijke. En soms kan een dealer ook geen oplossing geven omdat hij moet wachten op een oplossing van de fabriek die al dan niet komt. En hou er met korting bedingen ook rekening mee dat een dealer ook voor de service geld nodig is, degene die bij de dealer werkt en de service uitvoert wil ook graag beleg op zijn boterham!

  • 02-19-2012 4:29 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    NielZ:

    In Houten goed kijken wat je koopt. ML kabels blijken niet de orginele te zijn, ze verkopen de japanse versie voor goed geld. ML stekker het zelfde. Nee familie Baak heeft afgedaan bij al heel veel mensen.

    Ik geloof hier helemaal geen zak van!

    Fred zegt waar het op staat en komt zijn woord na!

    Prima ervaring met baak.

     

  • 02-19-2012 4:29 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Double post.

  • 02-20-2012 2:31 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Iedereen heeft zijn eigen mening toch???

    Aangezien het een forum is mag iedereen zijn zegje doen. Dit waren mijn ervaringen, graag deel ik dit met jullie!

     

  • 02-20-2012 10:14 AM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Je eerste post op de forum en dan gelijk een dealer aanvallen op een ml stekkertje.....kom op zeg.

     

  • 02-20-2012 12:44 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Wil alleen even zeggen dat ik tot nu toe alleen maar goede ervaring heb met de baakjes.

    Super aardige mensen.

    Zijn bij mij alle afspraken meer dan eens nagekomen.

    Als de ML stekker werkt prima toch, er komen ook goeie spullen uit Japan

     

  • 02-20-2012 1:06 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    B&O maakt de kabel ook niet zelf maar laat deze op specificatie maken. Het wordt natuurlijk wel anders als de niet originele kabel als originele kabel verkocht wordt voor de daarbij behorende prijs. 

  • 02-20-2012 1:11 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Dus ik mag niets zeggen hier op het forum, geen kritiek leveren helemaal niets, maar als je hier een jaartje of wat ben mag je alles zeggen, bedoel je dit soms? Nou das lekker!

  • 02-20-2012 4:20 PM In reply to

    Re: Goedkope Bang & Olufsen Store ?

    Pfff. Ik geloof er overigens ook geen moer van. Fred heeft alle ML kabels in mijn oude huis vervangen en me notabene het verschil laten zien tussen de kabels.

    Is al jaren mijn dealer en zal me nooit belazeren. Ja hij rekent voor installatie en als je dat dan niet wilt betalen....., knijpt die je wellicht met een kabeltje.

    In mijn nieuwe huis zaten de stickers uit Streuer gewoon op de ongeopende dozen. Ik heb honderden meters nieuwe kabel laten aanleggen ML coax utp en powerlink. Alles werkt naar behoren met het verzoek van mij het netjes te doen en niet alleen snel. Ik heb een meterkast die je door een ringetje kan halen.

    Kost wellicht iets meer, hoewel ik het mee vind vallen maar het resultaat is top.

    Verder is hij natuurlijk altijd te duur en dat zeg ik hem ook;)

    Wanna play?!! (Also a PRIZEWINNER ON BEOWORLD!) 

Page 2 of 2 (34 items) < Previous 1 2