Bij elke dealer zal wel eens iets fout gaan. Maar het moet bij "Wel Eens" blijven, het moet geen standaard iets worden. Helaas voor mij zijn er in de noordelijke 3 provincies maar 3 verkooppunten waar ik totaal verschillende ervaringen heb. Ik heb wel het gevoel dat dealers die het product B&O langer verkopen (en dan bedoel ik tientallen jaren) veel meer met het product hebben en verder qua service gaan dan dealers die het product slechts enkele jaren verkopen. Ik wil nog wel even duidelijk maken dat ik niet alle dealers ken en het gevoel baseer op de dealers die ik wel heb bezocht waarbij ik wel eens buiten de grenzen van de noordelijke 3 provincies kom.....
Verder vind ik dat je een dealer niet moet afrekenen op een ervaring van een enkel persoon (en ook ik ben een enkel persoon). Niet alle klachten zijn terecht, soms doet een dealer zijn uiterste best maar vraagt een klant gewoon het onmogelijke. En soms kan een dealer ook geen oplossing geven omdat hij moet wachten op een oplossing van de fabriek die al dan niet komt. En hou er met korting bedingen ook rekening mee dat een dealer ook voor de service geld nodig is, degene die bij de dealer werkt en de service uitvoert wil ook graag beleg op zijn boterham!