in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-05-2009 5:10 PM by kronzilla. 0 replies.
Page 1 of 1 (1 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-05-2009 5:10 PM

    Beosound Century demontage probleem

    Ik heb een vraagje,welja ik heb geen zin om een dure service manual te kopen voor een simpel probleem :p

    Ik wil nl de tapedeck (die gebarsten aandrukrolletjes heeft) vervangen door een splinternieuw exemplaar. Alles is gemakkelijk te demonteren,maar

    1 connector van de tapehead loopt naar de rechterkant,waar de versterkerprint zit. Er zitten wel veel vijsjes in. Kan iemand mij vertellen in welke volgorde ik de schoefjes moet losdraaien zonder dat alles van elkaar valt (zoals de koelplaat van de versterker ic bvb). De bovenste print moet ik er op zijn geheel kunnen uithalen omdat ik een connector moet kunnen verwijderen,en dan de nieuwe tapedeck aansluiten. Ik had die tapedeck nog als spare liggen,niet dat ik dat veel gebruik,maar wil die gewoon terug in orde hebben. Dus als iemand mij de volgorde ofzo zou kunnen geven voor het verwijderen van schroefjes ,en welke ik beslist moet laten zitten?

     

    topic mag weg of dicht, heb het probleem al gevonden :-) blijkbaar is er niemand die beetje technisch is aangezien de vele reacties :p

     

    Mvg david

Page 1 of 1 (1 items)