in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 07-07-2009 4:47 AM by beologisch. 7 replies.
Page 1 of 1 (8 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 07-01-2009 2:25 AM

    knoploze afstandsbediening Joris van Gelder

    Iemand al een idee of deze ooit in productie zou komen ?

    http://www.engadget.com/2008/03/28/video-touchless-bando-remote-control-prototype/

  • 07-02-2009 2:45 PM In reply to

    Re: knoploze afstandsbediening Joris van Gelder

    Ik denk nietSad

  • 07-03-2009 9:08 AM In reply to

    Re: knoploze afstandsbediening Joris van Gelder

    dat zou erg jammer zijn; ik ruil 'm zo voor mijn Beo5         Big Smile

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 07-03-2009 9:54 AM In reply to

    Re: knoploze afstandsbediening Joris van Gelder

    Is de beo5 nog handig in gebruik ook?

    of is het een hebbedingetje.

  • 07-06-2009 8:58 AM In reply to

    Re: knoploze afstandsbediening Joris van Gelder

    tsja. de Beo5 is in bepaalde opzichten/functies handiger dan de Beo4 en omgekeerd dus..............de Beo5 ziet er absoluut beter uit dan de Beo4 maar lijkt daardoor een soort gadget te worden.........het programmeren van de LC2's is met de Beo5 eenvoudiger dan met de Beo4.......het kiezen van de channels voor radio en TV is duidelijker en zichtbaarder door de logo's, maar de meeste kanalen weten we uit het hoofd wel te vinden onder de toets op Beo4, maar ziet er wel een stuk leuker uit op de Beo5.............het wisselen van bronnen gaat op de Beo4 weer gemakkelijker door de voorbedrukte toetsen bovenaan, terwijl bij de Beo5 eerst van scherm gewisseld moet worden.....al met al gebruik ik beide [hangen beide aan de wand naast de bank] gebruik de beo5 vooral voor zappen A/V en beo4 voor wisselen bron en lichtkeuze enneh ze zijn beide even handig in het uizetten van alle bronnen, dus wissel ik dit af......;-)

     

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 07-06-2009 10:23 AM In reply to

    Re: knoploze afstandsbediening Joris van Gelder

    ik weet niet eens waar de beo5 gebleven is

  • 07-06-2009 4:11 PM In reply to

    Re: knoploze afstandsbediening Joris van Gelder

    ligth011:

    ik weet niet eens waar de beo5 gebleven is

    Hier het zelfde ........de Beo-5 zal best een knap stukje techniek zijn , maar als je de Beo-4 gewend bent , kan hij niet in de schaduw staan/liggen qua gebruikers gemak .

  • 07-07-2009 4:47 AM In reply to

    Re: knoploze afstandsbediening Joris van Gelder

    ik sluit mij hier grotendeels bij aan, echter... zodra je de Beo5 langer gebruikt en de Beo4 bewust laat liggen blijkt deze toch niet zo onhandig als verwacht maar vooral anders en vraagt gewenning, we zijn zo gewoon aan het reep chocolade model en functie.

    de serene vroeg ook de nodige gewenning omdat deze afwijkt van de doorsnee iphone/nokia ed. formaat, maar vind hem nu zeer goed en handig te gebruiken.

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
Page 1 of 1 (8 items)