in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

Latest post 08-21-2009 8:44 PM by Orange1. 4 replies.
Page 1 of 1 (5 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-17-2009 3:25 PM

• Orange1
    • Not Ranked
    • Joined on 06-17-2009
    • The Netherlands
    • Posts 11
    • Bronze Member

Waarde van een Beogram 8000

Kunnen jullie misschien een indicatie geven van wat een Beogram 8000 op dit moment nog op kan brengen? Ik zal hieronder het een en ander over de staat van het product vertellen ;) Ik heb al gezocht maar kan niet echt een goede prijsopgaaf vinden van deze speler :(

Staat van het product:
    Kwaliteit van de naald onbekend. Dat moet ik nog een keer testen :)
    Dust cover omhooghoudt mechanisme is stuk. Dat zwarte stukje plastic wat daar overheen ligt is weg.
    45 adapter zit er niet bij.
    Naald/ stylus cover zit er ook niet bij.

Uiterlijk:
    Na een vluchtige inspecties slechts een enkel krasje op de dust cover (hoe heet dit eigenlijk in het Nederlands?).
    Finish rondom is wit.

Bij voorbaat dank ;)

• 07-20-2009 4:20 PM In reply to

• Orange1
    • Not Ranked
    • Joined on 06-17-2009
    • The Netherlands
    • Posts 11
    • Bronze Member

Re: Waarde van een Beogram 8000

Het is jammer dat er nog geen mensen zich gemeld hebben met verstand van de Beogram 8000 hier op het Nederlandstalige gedeelte van het forum. Toch zou ik willen vragen doe het wel ;).

http://forum.beoworld.org/forums/t/27282.aspx

• 08-05-2009 3:02 PM In reply to

Dag Orange 1

ik lees net uw bericht op het Beoworld Forum. De waarde inschatten lijkt me moeilijk als nog niet bekend is of de Beogram 8000 helemaal goed werkt. Daarvan afgezien heb ik er te weinig verstand van. Wel ben ik op zoek naar een dergelijke platenspeler. Mijn vraag aan u is dan ook: vraagt u de waarde omdat de speler te koop is ? Of is het puur vanuit uw eigen nieuwsgierigheid (of wellicht voor verzekring)?

Mijn excuses dat ik geen antword geef op uw vraag en slechts beantoord met een vraag vanuit mn eigen belang......

Groeten

Harmen

• 08-07-2009 2:10 PM In reply to

Even ter indicatie, ik heb een tijdje geleden een BeoGram 8002 gekocht in zeer nette staat met een defect (condensator defect) en zonder naald voor €45,--. Kap e.d. is in goede staat en hij speelt inmiddels alweer prima samen met m'n BeoSystem 8000. En hij is niet te koop!!Wink

• 08-21-2009 8:44 PM In reply to

• Orange1
    • Not Ranked
    • Joined on 06-17-2009
    • The Netherlands
    • Posts 11
    • Bronze Member

In deze thread http://forum.beoworld.org/forums/t/27282.aspx heb ik het een en ander geschreven (in het Engels) over deze platenspeler. Het gaat dus om een opknapper. Het is dus niet even een nieuwe naald à een paar honderd euro aanschaffen erin stoppen en draaien maar.

Page 1 of 1 (5 items)