in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 06-08-2009 1:13 PM by HarleyD. 17 replies.
Page 1 of 1 (18 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 06-05-2009 3:17 AM

    • Daan
    • Top 500 Contributor
      Male
    • Joined on 01-03-2008
    • Posts 92
    • Bronze Member

    adverteren B&O

    Jullie hebben het waarschijnlijk al gelezen op het General Forum, B&O wil gaan adverteren hier op beoworld. Te beginnen met een advertentie van de nieuwe Beovision 8-40. Ik heb er geen problemen mee. Alleen vind ik het een vreemde plaats om hun produkten te promoten.

    Ten eerste kunnen de meeste leden op dit forum de produkten van B&O wel dromen (letterlijk en figuurlijk). Dus voor die groep hoef je niet te adverteren.

    Misschien gokken ze op de tweede groep. De mensen die nieuw zijn of toevallig op deze site belanden. Al weet ik niet zeker of deze groep zo groot is. Als je als nieuweling namelijk iets wilt weten over B&O zul je dit eerst via Google proberen. En dan staat hun eigen pagina altijd nog als eerste op de lijst.

    Of wil B&O in een later stadium zich toch gaan bemoeien met Beoworld. Met Kritiek (positief of negatief) zullen ze zich niet mee bezig houden. Maar misschien wel met informatie over nieuwe produkten die iets te vroeg naar buiten is gelekt.

    Mag Loewe hier ook adverteren?

    Daan

  • 06-05-2009 4:04 AM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Mag Loewe hier adverteren? Mja... Zou BMW advertreren op een Mercedes forum? Of Sony op een Philips forum...

    Anyway.. ik heb er geen probleem mee als B&O zelf hier zou adverteren op voorwaarde dat de onafhankelijkheid van BoeWorld gegarandeerd blijft.. of eerder omgekeerd... Dat BeoWorld niet afhankelijk wordt van B&O!

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 06-05-2009 6:20 AM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Onafhankelijk is Beoworld al een lange tijd niet meer. Vanaf het begin af aan heeft de nieuwe eigenaar heel veel dingen gedaan om alleen maar op een goed plaatje te komen bij Bang & Olufsen, moderators werden geacht positieve dingen te vertellen, kritiek was not done......Als er een nieuwe aktie was bij B&O moesten de moderators de leden van Beoworld hierop wijzen, kortom alles doen voor een indruk.

    Nee Beoworld is niet meer onafhankelijk, maar de team van beoworld denkt er echter anders over...

    Adverteren hier op Beoworld door Bang en Olufsen...... is gewoon noodzakelijk omdat het allemaal financieel net meer op te brengen is, prijzen festival is iets wat enorm veel geld kost, de servers van Beoworld kost een vermogen, kortom men heeft B&O nodig en doet er alles aan....... Jammer B&O dat je je laat (mis)bruiken... 

  • 06-05-2009 6:40 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: adverteren B&O

    kapitein:

    Onafhankelijk is Beoworld al een lange tijd niet meer. Vanaf het begin af aan heeft de nieuwe eigenaar heel veel dingen gedaan om alleen maar op een goed plaatje te komen bij Bang & Olufsen, moderators werden geacht positieve dingen te vertellen, kritiek was not done......Als er een nieuwe aktie was bij B&O moesten de moderators de leden van Beoworld hierop wijzen, kortom alles doen voor een indruk.

    Nee Beoworld is niet meer onafhankelijk, maar de team van beoworld denkt er echter anders over...

    Adverteren hier op Beoworld door Bang en Olufsen...... is gewoon noodzakelijk omdat het allemaal financieel net meer op te brengen is, prijzen festival is iets wat enorm veel geld kost, de servers van Beoworld kost een vermogen, kortom men heeft B&O nodig en doet er alles aan....... Jammer B&O dat je je laat (mis)bruiken... 

    moderators werden geacht positieve dingen te vertellen, kritiek was not done

    Klopt niet.
    Je leest toch, naast de bevindingen van leden, ook de positieve én negatieve bevindingen van mods.

     

    Als er een nieuwe aktie was bij B&O moesten de moderators de leden van Beoworld hierop wijzen

    Klopt ook niet.
    Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, en waarom je dit schrijft, maar het klopt simpelweg niet.


    Daarnaast zie ik niet wat er mis mee is om een goede verstandhouding te hebben / op te bouwen met B&O.


    Wat het adverteren door B&O op BeoWorld betreft; het is B&O die ons benaderd heeft.

    BeoWorld is en blijft onafhankelijk (ook financieel), dus waarom jij schrijft dat dit niet zo is, is mij een raadsel.
    Juist de onafhankelijkheid is iets wat in de communicatie met B&O sterk naar voren komt.

    Overigens gaat er geen cent van de inkomsten van de leden naar de prijzen...

     

     

  • 06-05-2009 6:47 AM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Je zit dus nog steeds op je "Roze" wolk...... tja!!!

  • 06-05-2009 7:58 AM In reply to

    • rae
    • Not Ranked
    • Joined on 10-27-2007
    • Posts 27
    • Gold Member

    Re: adverteren B&O

    Vreemde reactie op (overtuigend overkomend) antwoord van Ignace...

  • 06-05-2009 12:18 PM In reply to

    Re: adverteren B&O

    ik heb er ook geen problemen mee.

    Op elk ander hi-fi forum word geadverteerd...

    Dus waarom op Beoworld niet.

  • 06-06-2009 10:18 AM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Kapitein, hoe weet je dat jouw beweringen juist zijn?

    Ik kijk dagelijks op dit forum, maar kan daar jouw beweringen niet uit opmaken.

    Logisch dat moderators vaak positief zijn. Ze zijn groot B&O liefhebber.....

    Wanneer je niet kunt overtuigen dat jouw beweringen juist zijn, had je ze misschien beter niet kunnen doen. Nu is het alleen maar stemmingmakerij....

  • 06-06-2009 1:28 PM In reply to

    • Daan
    • Top 500 Contributor
      Male
    • Joined on 01-03-2008
    • Posts 92
    • Bronze Member

    Re: adverteren B&O

    kapitein:

    Onafhankelijk is Beoworld al een lange tijd niet meer. Vanaf het begin af aan heeft de nieuwe eigenaar heel veel dingen gedaan om alleen maar op een goed plaatje te komen bij Bang & Olufsen, moderators werden geacht positieve dingen te vertellen, kritiek was not done......Als er een nieuwe aktie was bij B&O moesten de moderators de leden van Beoworld hierop wijzen, kortom alles doen voor een indruk.

    Nee Beoworld is niet meer onafhankelijk, maar de team van beoworld denkt er echter anders over...

    Adverteren hier op Beoworld door Bang en Olufsen...... is gewoon noodzakelijk omdat het allemaal financieel net meer op te brengen is, prijzen festival is iets wat enorm veel geld kost, de servers van Beoworld kost een vermogen, kortom men heeft B&O nodig en doet er alles aan....... Jammer B&O dat je je laat (mis)bruiken... 

     

    Ten eerste vind ik dit soort gefrustreerde uitspraken heel vreemd. Want als dit je allemaal echt zo hoog zit, dan had je zelf al veel eerder een post over dit onderwerp kunnen beginnen. Of had Beoworld persoonlijk een mail gestuurd. Ik ga er vanuit dat de meeste mensen ook helemaal niet zitten te wachten op dit soort loze kreten. Mensen komen hier voor hun plezier, we doen hier niet aan topsport.

    Ten tweede heb ik nog nooit gezien dat een moderator een bepaalde mening probeerde op te leggen of het gesprek een bepaalde richting op stuurde. Vaak zie je ze alleen als de wat moeilijkere technische vragen worden gesteld of als de gesprekken een beetje uit de hand lopen.

    Maar stel nu dat je verhaal waar is. Je laat toch zeker je mening toch niet opleggen door een ander. Moderator of niet. En mocht je daar toch gevoelig voor zijn dan snap ik niet dat je nog lid wil blijven van zo'n clubje.

    Daan

  • 06-06-2009 1:30 PM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Hmm, klinkt als die ene ex-moderator.

    Kansloos!

  • 06-06-2009 3:04 PM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Van mij mag B&O op Beoworld adverteren. Ik juich het alleen maar toe.

    Dit hoeft absoluut niet de onafhankelijkheid van Beoworld aan te tasten.

    Tenslotte kunnen we nu ook kritisch commentaar geven op hun producten. Ik schat zelfs in dat er bij B&O mensen zijn die wel degelijk de 'op' en 'aanmerken' van gebruikers lezen. Zelfs dealers doen dat.

    Wat Kaptein schrijft slaat werkelijk nergens op.

    Wij hebben B&O nodig (nieuwsgierigheid en, om hun producten te kopen en te gebruiken) en B&O ons.

    Misschien gaan zij dan wel voor ons eerder over om de zwarte doek van de beovision 10-40 af te halen. (grapje) 

  • 06-06-2009 3:57 PM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Misschien gaan zij dan wel voor ons eerder over om de zwarte doek van de beovision 10-40 af te halen. (grapje)

    Ja!

    En misschien halen ze ook het doek van de beocom 5 - beotime -new subwoofer- beosound A21 eraf!

  • 06-06-2009 5:05 PM In reply to

    • Frankyman
    • Not Ranked
    • Joined on 01-05-2008
    • The Netherlands
    • Posts 38
    • Bronze Member

    Re: adverteren B&O

    Ik zie hier onderaan de site toch ook advertenties van andere produkten dus waarom van B&O niet, misschien zie we dan advertenties wat we nog niet kennen (je weet het maar nooit)

    Van mij mogen ze ik zie het er kwaad niet van.

     

  • 06-07-2009 11:41 AM In reply to

    • Chris
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-17-2007
    • Bredene near Ostend-Belgium
    • Posts 143
    • Bronze Member

    Re: adverteren B&O

    Geen probleem voor mij...

    Misschien helpt B&O de serverkost betalen, en kunnen de membership bijdragen hierdoor wat naar beneden.

    Ben 1 jaar 'founder member' geweest, en vondt het na een jaartje genoeg, alle handleidingen kun je wel ergens op het www downloaden.

    Moest de ledenbijdrage een toegangsbijdrage zijn om op het forum te komen, dan zou ik onverwijld deze bijdrage betalen. Jullie ervaring en know-how zijn onbetaalbaar, daar kan geen handleiding aan tippen.

    Yes, I kown my spelling is horrible… Huh?

  • 06-07-2009 1:37 PM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Wat een gelul, vroeger zat Beoworld vol met andere site's en rotzooi, de moderators zijn zich kapot geschrokken, servers dit Beoworld uit de lucht haalde, virussen.... oh oh wat een elende  en nu ....nu is Beowrld poes lief en aardig....... nee dank je..  Beworld heeft 2 gezichten die niet iedereen kent.

    Er is in het begin 1 prio gesteld voor Beoworld en dat is dat we vrienden moesten moesten (lees wel: MOESTEN) worden met B&O puur voor het aanzien. Meeste moderator hebben toegang toe de dealer section (wat verboden is) en vertellen dat nieuws wat eigenlijk bestemd is alleen voor dealers. Peter heeft dit, lee en Ignace maar zullen dist ontkennen als je dit vraagd...maar het nieuws is te vers om dit via een dealer te horen.

    Nee, Beoworld heeft altijd de intentie gehad om vrienden te worden met B&O, en daar is nix mis mee, maar de onhafhankelijkheid van Beoworld heeft een hele tijd gestaan, en dat doet het nog steeds. Kortom voor een ieder lijkt dat alles koek enei is, maar achter de schermen zijn alle beslissingen al genomen...en men doet net of de leden iets voor het zeggen hebben....maar let wel op alles moet gedaan worden zolang Lee er beter van wordt.

    Kijk maar een naar www.morethanav.co.uk, deze mocht geen reclame maken op Beoworld omdat Lee er niet beter van werd, het was een bedreiging voor Lifestyle-av.co.uk terwijl het gaat om het behoud gaat om beoworld en niet die van Lee.....

    B&O waar je je geld in stopt, het is echt een bodemloze put, leuk aan de buitenkant, maar ohhhhhh zo rot aan de binnen kant...

     

    C-U......

  • 06-07-2009 1:41 PM In reply to

    Re: adverteren B&O

     

     test!!

     

  • 06-07-2009 3:23 PM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Accounts op BeoWorld aanmaken om op die manier annoniem te kunnen reageren is laf.

     

    Karel.

    The race for quality has no finish line- so technically, it's more like a death march.

  • 06-08-2009 1:13 PM In reply to

    Re: adverteren B&O

    Karel Uyttendaele:

    Accounts op BeoWorld aanmaken om op die manier annoniem te kunnen reageren is laf.

     

    Karel.

     

    Zonder me te bemoeien met de aantijgingen ..........heeft hij natuurlijk geen andere keuze ( mits je iets openbaar wil maken op BW) .

    Ik geloof dat we allemaal wel weten wie dit schrijft ....en ik zie toch echt dat iedere account die hij aanmaakt direct geblokkeerd wordt ... ik denk dus dat annoniem en laf niet de juiste benamingen zijn ?

    Wat het adverteren van B&O betreft , lijkt mij een goede zaak !

Page 1 of 1 (18 items)