in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 05-13-2009 5:12 PM by mauricecrt. 6 replies.
Page 1 of 1 (7 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-12-2009 2:38 PM

    Beocenter AV5: radio defect? :(

    Vandaag dus mijn AV5 opgehaald, thuisgekomen alles aangesloten, cd en tv werken perfect,allen blijft het bij ruisen bij de radio,ik kan zenders afstemmen maar ik krijg geen geluid. Hij vind er wel een hele lijst maar ik krijg alleen ruis.... Wie kan mij helpen?

     

    Mvg David

  • 05-12-2009 3:36 PM In reply to

    Re: Beocenter AV5: radio defect? :(

    Probeer eens een spannings-reset (netstekker een minuutje of 5 uit het stopcontact). Bekabeling wel in orde? Als dat zo is, kon het wel eens de tuner zijn......

  • 05-12-2009 3:55 PM In reply to

    Re: Beocenter AV5: radio defect? :(

    Inderdaad een paar minuten de stekker eruit bekend verschijnsel bij de AV5.

    Groet Maurice

  • 05-12-2009 4:01 PM In reply to

    Re: Beocenter AV5: radio defect? :(

    sorry,te snel geoordeeld. had voor de radio ook een los stuk afgeschermde kabel aangesloten als antenne,dit werkte dus niet, dan een stukje kabel zonder afscherming (losse draad) en tuner opnieuw laten zoeken, en speelt wel perfect. Sorry maar toch bedankt voor de hulp :-)

     

    Mvg David

  • 05-12-2009 4:18 PM In reply to

    Re: Beocenter AV5: radio defect? :(

    Probleem verholpen! Veel plezier met je AV5!!

  • 05-12-2009 5:19 PM In reply to

    Re: Beocenter AV5: radio defect? :(

    Thx. Die speelt echt wel lekker hoor. Een ander vraagje, die is blijkbaar een tamelijk recent model,van 2001,dus een van de laatste. Ik weet niet hoe men het doet,maar die is ook blijkbaar in staat op zgn video cds te spelen? Hoe moet je dit dan doen? Mvg

    ps: thx voor het snelle antwoord,das altijd een tof voorbeeld,de snelle en bereidwillige hulp op het forum :-)

  • 05-13-2009 5:12 PM In reply to

    Re: Beocenter AV5: radio defect? :(

    De eerste Av5 toestellen konden inderdaad CDV afspelen.

    De nieuwere AV5 is dat weg gelaten.

    Groet Maurice

Page 1 of 1 (7 items)