in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 10-03-2009 1:23 PM by arned. 5 replies.
Page 1 of 1 (6 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 05-07-2009 6:40 PM

    • LHN
    • Not Ranked
    • Joined on 05-07-2009
    • Posts 1
    • Bronze Member

    Beosound 5/ Beolab Penta MK3 Display informationer

    Hej

    Jeg er blevet den lykkelige ejer af Beosound5/Beomaster5. BS5/BM5 vil ikke sende informationer ud til displays i mine Beolab Penta, er der nogle af jer der har en forklaring på dette problem ???

  • 05-08-2009 4:58 AM In reply to

    • sja
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 18
    • Silver Member

    Re: Beosound 5/ Beolab Penta MK3 Display informationer

    Hejsa.

    Kender godt "problemet" Unsure

    Har lige anskaffet mig et Beovision 8 40`. Der er under højtaleropsætningen mulighed for at vælge Penta. Men trods dette, Kan jeg ej hellere få displayet til at virke....Sad 

    Havde et Avant tv før jeg fik 8´rn..Og der virkede det super.

    Er trist at de(b&o) har "glemt" os Gamle PENTA Freaks[:'(]

    Men vil i næste uge kontakte forhandleren om Problemet..For det kan da ikke være rigtigt, at nye produkter- Beosound5 Beovision8 Osv- ej kan lyse vores højtaler opIdea

     

    Mvh Shaun

  • 05-13-2009 5:47 AM In reply to

    Re: Beosound 5/ Beolab Penta MK3 Display informationer

    Hej

    Jeg har samme setup, og har ingen problemer med Penta display ud over de selvfølgelige ikke skriver N.Radio og N.Music men i stedet TP2 og Phono. Har du powerlink mrk II kabler sat til og har du prøvet at afbryde strømmen til både højtalere og BM?

  • 05-13-2009 5:55 PM In reply to

    Re: Beosound 5/ Beolab Penta MK3 Display informationer

    hei

    Dette er et kjent problem hos B&O, til bv740 mk3 har dem en software på gang som skal rette opp dette, regner med at det da kommer noe til bv8-40 også.

    Prøv å skru på en audio kilde og se om displayet til penta slår seg på da, kan være en midlertidig løsning, bare hør med din lokale forhandler om det skal være et kjent problem og at B&O jobber med en software løsning.
    håper dette var nyttig info og du ser at det skal seff ikke være slik, jo mer man sier i fra til forhandler jo mer kan man få det videre til struer og alle problemer som mange spørr etter tar dem på alvor kjenner jeg B&O rett=)
    men ikke allltid det går like fort, men de er små i den store verden:P
     

    Mvh Andybandy - MX 7000 - Earset A8 - (dream about a BV7-40 bluray tv)

  • 10-03-2009 2:54 AM In reply to

    • sja
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-17-2007
    • Posts 18
    • Silver Member

    Re: Beosound 5/ Beolab Penta MK3 Display informationer

    Sidste nyt ang. bv 8 40´

    Den er ikke understøttet Display visning til penta højtaler Unsure

     

    Øv Øv...Savner det skismeErm

  • 10-03-2009 1:23 PM In reply to

    • arned
    • Top 500 Contributor
    • Joined on 04-24-2007
    • Denmark
    • Posts 97
    • Bronze Member

    Re: Beosound 5/ Beolab Penta MK3 Display informationer

    Til Beolab Penta 2 og 3 anvendes et andet link kabel mellem enhed og højtaler end det link kabel som anvendes mellem Beolab 4000, Beolab 9 o.s.v.

    Kablet til Beolab Penta højtalerne er et ret kraftigt kabel, hvorimod kablet til de nyere højtalere er meget tyndt og det indeholder ikke mulighed for at overføre informationer til displayet.

    I bunden af Penta højtalerne skal endvidere vælges om højtalerne tilsluttes et audio eller video anlæg.

Page 1 of 1 (6 items)