in Search
Untitled Page

ARCHIVED FORUM -- April 2007 to March 2012
READ ONLY FORUM

This is the first Archived Forum which was active between 17th April 2007 and 1st March February 2012

 

Latest post 04-12-2009 4:05 PM by Westlander. 19 replies.
Page 1 of 1 (20 items)
Sort Posts: Previous Next
  • 03-11-2009 5:18 PM

    Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Al geruime tijd ben ik regelmatig bezoeker van dit forum. Interessant om de verschillende meningen over B&O en de producten te lezen. Nog interessanter vind ik het om de mensen van het forum in werkelijkheid te ontmoeten. Zo heb ik Ignace al eens vanuit het verre Limburg op de koffie gehad en ook de altijd goedgehumeurde Beologisch kan de weg naar Almere al blindelings vinden ;-)

    Dat bracht me op het idee om eens te peilen of er voldoende animo is om een gezellige bijeenkomst voor Beoworld forumleden te organiseren. Gewoon op een zondagmiddag, vanaf een uur of 14, met wat lekkere hapjes, drankjes en speelgoed? Mijn inbreng op het forum is niet al te groot, misschien dat ik op deze manier m'n steentje bij kan dragen.

    Ben benieuwd naar jullie reacties. Lijkt het je wat en heb je zelf ook een idee? Laat je mening dan vooral horen. 

    No better life than a Secondlife

  • 03-11-2009 6:12 PM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Hey GJ ,

    ik ben niet echt van de meetings en het kost me nu al moeite om een keer de nieuwe toko te komen bekijken ........... dus ik sla ff over , maar het initatief is zeker leuk !

    Ik wens iedereen veel plezier bij de eventuele meeting !

  • 03-12-2009 3:02 AM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Hoi Secondlife,

     

    Dat is nog eens gastvrij! Ik meld me aan.

    Gaan we dan ook spelen met de Beosound 5?

    Wie neemt de BeoCom 5 mee? (met andere woorden, een live discussie en presentatie)

     

    Groet en dank, Robert

  • 03-12-2009 7:30 AM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Hoi GJ.

    Reken ons er ook maar bij............;-)

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 03-12-2009 8:00 AM In reply to

    • Ignace
    • Top 25 Contributor
    • Joined on 03-30-2007
    • Moderator - NL
    • Posts 2,749
    • Founder

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Hoi GJ.

    's Zondags is voor ons een lastige dag, maar ik zal er zeker tijd voor proberen vrij te maken !

    Smile

     

     

  • 03-12-2009 2:20 PM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Lijkt me wel wat,Smile

    Ik denk dat gekeken moet worden wie komen kan/wil,

    en als er genoeg animo is, iets organiseren.Coffee

  • 03-12-2009 6:31 PM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Voorlopig staat de teller op 5,5 liefhebbers (Ignace tel ik vast voor de helft en Beologisch komt ongetwijfeld in meervoud). Dat is nog niet genoeg om van een echte bijeenkomst te kunnen spreken, wel?

    Helpt het als ik zeg dat ik ook wel een gezellige Bingo wil organiseren?

    Wat zou een absolute publiekstrekker kunnen zijn? Kom maar op met goede tips en wilde ideeen!

    No better life than a Secondlife

  • 03-13-2009 3:17 AM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Secondlife:

    Helpt het als ik zeg dat ik ook wel een gezellige Bingo wil organiseren?

    Wachten op meer reacties! Want zo wanhopig zijn we niet! Of worden de hapjes al warm.......

  • 03-13-2009 5:28 AM In reply to

    • WiBi
    • Not Ranked
    • Joined on 09-16-2007
    • Rijnmond NL
    • Posts 40
    • Bronze Member

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Ik ben niet iedere zondag vrij maar als het lukt zal ik graag van de partij  zijn.

    Why we're on this planet? Because that's where they have B&O

  • 03-13-2009 11:51 AM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    WiBi:

    Ik ben niet iedere zondag vrij maar als het lukt zal ik graag van de partij  zijn.

     

    Misschien dat Wibi een beetje piano kan komen spelen als publiekstrekker Big Smile

  • 03-13-2009 3:18 PM In reply to

    • Beobird
    • Top 150 Contributor
      Male
    • Joined on 04-19-2007
    • Netherlands
    • Posts 506
    • Gold Member

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Erg bedankt voor de gastvrijheid, en vind het ook een leuk initiatief Smile, maar zal het alleen moeten afslaan aangezien ik helaas niet in de buurt woon.

    We Can't Get Enough B&O Stuff...

  • 03-14-2009 11:39 AM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Ja lijkt me wel een leuk plan ;)

    Woon niet echt kort bij Almere maar als er genoeg mensen komen is het vast leuk om er even over B&O te kletsen :-)

  • 03-21-2009 3:25 PM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Via het forum en mail heb ik inmiddels 10 geinteresseerden geteld (als iedereen ook gelegenheid heeft om te komen). Eerlijk gezegd had ik op iets meer aanmeldingen gerekend, maar dat neemt niet weg dat 't met een klein(er)gezelschap ook gezellig kan zijn. Wat mij betreft tijd om een datum te prikken....

    Wat denken jullie van zondag 5 april? Als 2e optie denk ik aan zondag 19 april. Laat maar even weten welke datum je past.

    Uiteraard zijn nieuwe aanmeldingen ook nog steeds van harte welkom!

    No better life than a Secondlife

  • 03-22-2009 4:43 AM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Een fijn vooruitzicht voor de liefhebbers.

    Helaas moet ik elke zondag werken dus zal het voor mij op die dag nooit lukken.

    Maar goed, op een dag kom ik toch wel eens in Almere terecht.

    Want er staat nog al wat tentoongesteld naar het schijnt.

    Onderschrift buiten gebruik
  • 03-23-2009 7:46 AM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    de 5e zijn wij verhinderd, de 19e is nog vrij Idea

    Leon: Beoworld's First "First Prize" winner. "Carpe Diem et Dolce Far Niente"
  • 03-25-2009 2:43 PM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Helaas... Het aantal aanmeldingen was al enigszins beperkt, maar nu blijkt het ook lastig om samen te komen op 1 datum. Dat betekent dat het initiatief voor een bijeenkomst voorlopig geen vervolg krijgt.

    Dat neemt niet weg dat belangstellenden uiteraard altijd welkom zijn voor een kop koffie in Almere!

    No better life than a Secondlife

  • 03-27-2009 5:22 PM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Jammer, ik had graag gekomen naar Almere en een aantal "bekende" willen ontmoeten, maar het is niet anders.

    Hopelijk gaat het voor 1 Augustus nog gebeuren..... lijk me leuk. 

     

    Wilgentakje (voorheen Ed(uard))Whistle

    Wilgentakje (voorheen Ed(uard)) Whistle

  • 03-27-2009 8:27 PM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Lijkt mij ook leuk. En Almere is redelijk te doen qua afstand. Qua datum is een wat langere tijdshorizon voor mij wel prettig. Vrij veel zondagen staan reeds vol gepland. Iets in Juni?

  • 04-10-2009 4:28 AM In reply to

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Update...

    Mocht je nog op zoek zijn naar een alternatief uitstapje op 2e Paasdag, dan ben je bij deze van harte uitgenodigd voor een bezoekje aan Almere-Haven!

    In het kader vaan PAAS SPECIALS verzorg ik een hapje, drankje en heb ik een zeer uitgebreide collectie B&O apparatuur in huis. Bovendien nog wat aanbiedingen, maar daarvoor kun je beter even op MP kijken.

    Je vindt de winkel aan de Kruisstraat 47-49 in Almere-Haven. Op 2e Paasdag geopend van 11.00 uur tot 17.00 uur.

    No better life than a Secondlife

  • 04-12-2009 4:05 PM In reply to

    • Westlander
    • Not Ranked
      Male
    • Joined on 04-17-2007
    • Monster, the Netherlands
    • Posts 64
    • Bronze Member

    Re: Hapje, drankje en B&O praatje in Almere?

    Ik ben er morgen ook.

    Ik heb wel trek in zo'n lekkere sorbet, van die Italiaans ijssalon bij je op het hoekje...

    ..en je hebt lekker uitgepakt zo te zien op Marktplaats. Dát wordt leuk morgen.

Page 1 of 1 (20 items)