Hallo luitjes,
Het is weer zover, heb me weer iets in de maag laten splitsen van B&O.
Had besloten (op aanraden van...)om voor de serre cq woonkeuken de stereo weg te doen en een Beolab 3500 aan te schaffen, in
combinatie met reeds aanwezige Ouverture in de living.
Welnu, ML en 220 kabeltje aangesloten, Beo4 erbij en spelen maar....Nee, natuurlijk niet meneer, het is toch b&o, dat doet het
per definitie niet de eerste keer. Echt, het is niet te geloven...ieder ander merk speelt binnen 5 minuten behalve b&o. Je moet
en zal alle gebr.aanw. doorlezen om er achter te komen of je niet weer een of ander simpel dingetje over het hoofd ziet.
Vervolgens de conclusie trekken, na het tig keer te hebben doorgenomen en aanwijzingen te hebben opgevolgd, dit echt de allerlaatste
keer is geweest dat ik tot enig aanschaf van verder B&O apparaat overga. Wie o Wie kan mij enige instructie geven? Via Beo4 zover dat
vanuit standby met knop "list" "radio" of "cd" in venster oplichten maar verder ook helemaal niets, grootste stilte dus.
Ook bij B&O evenals Windows zijn ze er nog niet achter dat die apparatuur er voor de mensen is en niet andersom!!!
Apple is gelukkig al een heel stuk verder, nu alleen het stukje audio nog.......
Ignace heeft mij enige tijd geleden ook al geholpen met mijn Beo4, waarvoor nog steeds grote dank, ook bij dit euvel bleek het om een
handeling te gaan die niet in de gebr.aanw. was omschreven. Als iemand mij stap voor stap zou willen helpen graag?!?!?!
M.vr. gr.
Django